Bendrovė teigė, kad pirmiausia sutelks dėmesį į maržas ir grynųjų srautų generavimo procesų atkūrimą, įskaitant savo pozicijų tokiose didelėse rinkose kaip Lotynų Amerika ir Indija plėtrą.
Pagal naują strategiją, orientuotą į vertės didinimą, įmonė vertins savo veiklą remdamasi ne rinkos dalimi ir pajamomis, o pelningumu, grynųjų pinigų generavimu ir investicijų efektyvumu, pranešė bendrovė.
„Renault“ taip pat išsikėlė naujus finansinius tikslus.
Planuojama, kad bendrovės veiklos marža iki 2023 metų turėtų pasiekti mažiausiai 3 proc., o iki 2025 metų – mažiausiai 5 proc., sakoma „Renault“ pranešime.
Iki 2025 metų koncernas tikisi išleisti 24 automobilių modelius, iš kurių mažiausiai dešimt bus visiškai elektriniai.
„Renault“ taip pat siekia sumažinti pastovias išlaidas 2,5 mlrd. eurų iki 2023 metų ir 3 mlrd. eurų iki 2025-ųjų.
Taip pat bendrovė planuoja iki 2025 metų sumažinti investicijas į mokslinius tyrimus ir plėtrą bei kapitalo išlaidas nuo maždaug 10 proc. iki mažiau nei 8 procentų.
Strateginis planas leis bendrovei pasiekti tvarų pelningumą, tuo pačiu vykdant įsipareigojimą iki 2025 metų Europoje pasiekti išmetamo anglies dioksido kiekio sumažėjimą.
Naujoji strategija, pavadinta „Renaulution“, „yra didžiulė mūsų verslo modelio transformacija“, kalbėjo „Renault“ vadovas Luca de Meo.
Nuo 2025 metų „Renault“ planuoja verslo modelį grįsti technologijomis ir mobilumu. Tai apims ir naujo padalinio sukūrimą.
Šią savaitę „Renault“ pranešė, kad dėl koronaviruso pandemijos pasauliniai pardavimai 2020 metais sumažėjo 21,3 proc. iki 2,95 mln. transporto priemonių.
Tuo pačiu metu „Renault“ prekės ženklas patvirtino savo lyderystę sparčiai augančioje elektrinių transporto priemonių rinkoje Europoje, padidindamas pardavimus 101,4 proc., palyginti su 2019-aisiais.