„Resource Partners“ įsigijo „Deeper“ – pasaulinę sonarų rinkos lyderę

2021 m. birželio mėn. 23 d. „Resource Partners“ ir pirmaujanti sonarų žvejams gamintoja „Deeper“ paskelbė apie kompanijos akcijų įsigijimą iš jos steigėjų Aurelijaus Liubino ir Rolando Sereikos bei finansinio investuotojo „Gemini“ grupės. Naujieji investuotojai turės kontrolinį akcijų paketą ir veiks padedami Donato Malinausko, kuris toliau eis generalinio direktoriaus pareigas.
„Deeper“
„Deeper“ / Pranešimo autorių nuotr.
Temos: 2 Verslas Sandoris

Nuo pat įkūrimo 2012-aisiais „Deeper“ buvo susitelkusi į geriausių savo klasėje sonarų žvejams kūrimą ir pardavimus. „Deeper“ sonarai, belaidžiu ryšiu sujungti su išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu, leidžia stebėti žuvis ir vandens telkinio savybes. Bėgant metams kompanijos produkcija pasipildė technologiškai pažangiais produktais, kurie padėjo „Deeper“ tapti neginčijama pasaulinės rinkos lydere užmetamų sonarų kategorijoje.

„Didžiuojuosi, kad turėsime galimybę dirbti kartu su „Deeper“ vadovų komanda siekiant tolimesnės kompanijos plėtros. Turėdama unikalias užmetamų sonarų gamybos technologines žinias ir efektyvią rinkodaros strategiją, komanda sugebėjo tapti rinkos lydere, parduodančia savo produktus daugiau kaip 50 pasaulio šalių. Kaip į vartotoją orientuoti investuotojai, koncentruosimės į šalis, kuriose matome didžiausią potencialą didinti gaminio žinomumą, pavyzdžiui, JAV. Taip pat planuojame stiprinti „Deeper“ prekių ženklą ir jo pasaulinį platinimo tinklą, pristatydami susijusių gaminių kategorijas“, – sako Piotras Noceńas, vienas iš „Resource Partners“ įkūrėjų ir vadovaujantis partneris.

„Visiems kompanijos įkūrėjams tai buvo išskirtinė patirtis. Augimas nuo mažo startuolio iki pasaulyje pripažinto prekės ženklo buvo kupinas iššūkių. Dėkojame visiems talentams, dirbusiems tiek tarptautinėje, tiek ir vietos rinkoje, skyrusiems daugybę laiko, kad ši idėja virstų realybe. Mes sukūrėme tinklą, pasaulyje apimantį daugiau nei 50 partnerių ir daugiau kaip 400 prekių ženklo ambasadorių, pelnėme daugiau kaip 40 tarptautinių ir vietos apdovanojimų. Taip pat „Deeper“ tapo savo srityje geriausiai viso pasaulio vartotojų įvertintu gaminiu daugybėje prekybos vietų ir programėlių. Ir tai – tik keli mūsų komandos pasiekimai. Tikimės, kad kompanija ir vadovų komanda išlaikys tą pačią kryptį ir toliau išliks vienu sėkmingiausių verslų Lietuvoje“, – sako Aurelijus Liubinas ir Rolandas Sereika, „Deeper“ verslo partneriai.

„Deeper“ buvo mūsų investicinio portfelio deimantas. Nedvejojome paremti jos įkūrėjus 2012-aisiais ir padėti kompanijai augti nuo garaže įkurto startuolio iki pasaulinio lyderio. Ši kelionė buvo įkvepianti ir vaisinga. Lietuvai reikia daugiau tokių verslininkų kaip Aurelijus, Rolandas ir Donatas“, – dalijasi Tomas Langaitis, „Gemini“ grupės plėtros vadovas.

„Vadovauti „Deeper“ komandai, kuriančiai pasaulinio lygio produktus, skirtus žvejams visame pasaulyje, yra didelė garbė. Esu dėkingas už galimybę prisidėti vystant šį puikų prekių ženklą ir dirbti kartu su Aurelijumi, Rolandu ir „Gemini“ grupe. „Deeper“ komanda nekantrauja pristatyti naujus pasaulinio lygio gaminius ir sprendimus augančiai žvejų bendruomenei, padėti jiems rasti geriausias vietas žvejybai ir mėgautis geriausia žvejybos patirtimi. Tikiu, kad darbas su „Resource Partners“ padės kompanijai augti dar greičiau ir dar geriau atlieps žvejų poreikius“, – sako Donatas Malinauskas, vienas iš UAB „Deeper“ įkūrėjų ir generalinis direktorius.

„Resource Partners“ konsultavo „Cobalt“, „EY“, „onefourzero“ ir „Ramboll“. „Deeper“ įkūrėjus konsultavo „Oaklins“ ir „Sorainen“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis