Restoranas pasiūlė nemokamą vyno butelį klientams, kurie sutiks vakarieniauti be telefonų

Vienas Italijos restoranas siūlo nemokamą butelį vyno klientams, kurie prieš valgį atsisako mobiliųjų telefonų. Restorano Veronoje „Al Condominio“ savininkas sako, kad klientų reakcija į šią iniciatyvą buvo labai teigiama, rašo „The Guardian“.
Vakarienė su vynu
Vynas / Shutterstock nuotr.

Kovo mėnesį Veronos mieste Italijoje atidaryto restorano „Al Condominio“ savininkas Angelo Lella sakė, kad taip siekiama paskatinti valgytojus bendrauti tarpusavyje, o ne nuolat žvilgčioti į telefonus.

„Norėjome atidaryti restoraną, kuris skirtųsi nuo kitų, – sakė jis. – Todėl pasirinkome tokį formatą – klientai gali nuspręsti atsisakyti technologijų ir kartu pasimėgauti draugiškomis akimirkomis. Technologijos tampa problema – nereikia kas penkias sekundes žiūrėti į telefoną, tačiau daugeliui žmonių jis tarsi narkotikas... Taip jie turi galimybę atidėti technologijas į šalį ir išgerti gero vyno.“

Žmonėms suteikta galimybė padėti telefoną į atskirą, rakinamą dėžutę, kuri yra prie įėjimo. Tai padarę klientai parodo raktą padavėjui, kuris atneša jiems vyno butelį.

Nereikia nė sakyti, kad žadėdamas nemokamą vyną, restoranas sulaukė didelio susidomėjimo tarp norinčiųjų dalyvauti mobiliojo telefono detoksikacijoje.

„Reakcija buvo labai teigiama“, – sakė A.Lella. „90 proc. klientų nusprendė palikti telefonus mainais į vyną. Tikrai gražu matyti, kaip žmonės tai priima – jie kalbasi vieni su kitais, užuot žiūrėję nuotraukas ar atsakinėję į žinutes telefone.“

Manoma, kad „Al Condominio“ yra pirmasis restoranas Veneto regione, kuris ėmėsi tokios iniciatyvos, nors Italijoje yra ir kitų pavyzdžių. Pavyzdžiui, restoranas „Separè 1968“, esantis Marina di Cecina, Toskanoje, klientams, atsisakiusiems telefonų, siūlo kuponus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis