Restoranų patiekalus į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas

Restoranuose pagamintų patiekalų pristatymo į namus poreikis žaibiškai auga – šią paslaugą teikiančios bendrovės fiksuoja ir dvigubai didesnį metinį užsakymų skaičių. Nors Lietuvoje veikia tik keletas specializuotų vežėjų, pristatančių maistą tiesiai iš restoranų gyventojams į namus, nedidelė mūsų šalies rinka jiems jau ankštoka, bendrovės vis labiau skverbiasi į užsienį, praneša „Lietuvos žinios“.
Tuščia lėkštė
Tuščia lėkštė / 123rf.com

Artimiausią pusmetį bendrovė „Foodout.lt“ ketina žengti į Baltarusiją, Ukrainą, taip pat mąsto apie trečią potencialią rinką – galbūt Suomiją ar Švediją. „Elektroninio verslo sistemos“, valdančios projektą Maistasinamus.lt, planuoja veiklą Azijos regione, svarsto galimybę plėstis į Baltijos šalis.

Nors konkurencija šiame verslo segmente dėl augančio poreikio visame pasaulyje didėja, o stambieji rinkos žaidėjai dairosi ir į Lietuvą, vietiniai maisto vežėjai dėl savo pozicijų nerimo nejaučia. „UberEATS“ jau veikia Lenkijoje, suomių startuolis „Vok“ – Estijoje ir, regis, planuoja plėtrą į Latviją bei Lietuvą.

Pasak dienraščio, kada į Lietuvą įžengs stambieji rinkos žaidėjai, tėra laiko klausimas. Tačiau kitų šalių praktika rodo, kad ateidami į naują rinką jie dažnai įsigyja kokią vietinę įmonę, turinčią klientų bazę, įdirbį ir, „Elektroninio verslo sistemos“ direktoriaus Edgaro Dadašovo teigimu, bet kokiu atveju didieji rinkos žaidėjai Lietuvoje revoliucijos nepadarys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų