„Didžiausią dėmesį visuomet skiriame savo klientams ir suprantame, kad nežinomybė nepatinka niekam. Su nekantrumu laukiame aiškumo dėl Jungtinės Karalystės sprendimo pasitraukti iš Europos Sąjungos baigties, tačiau esame ramūs – darome viską, jog mūsų klientai nutikus bet kokiam „Brexit“ scenarijui būtų apsaugoti nuo paslaugų teikimo sutrikimų“, – teigia „Revolut“ atstovė spaudai Ieva Elvyra Kazakevičiūtė.
Pasiruošė dviem scenarijams
„Brexit“ scenarijus turėtų paaiškėti iki balandžio 12 d. Jeigu JK parlamentas nenuspręs dėl pasitraukimo sąlygų, tą dieną numatytas kietasis „Brexit“ – pasitraukimas iš ES be jokio susitarimo.
„Revolut Ltd“ ruošiasi abiem scenarijams – jeigu „Brexit“ įvyktų pasiekus tam tikrą susitarimą ir jeigu JK iš ES pasitrauktų be jokio susitarimo, t. y. nutiktų vadinamasis kietasis „Brexit“. Pirmuoju atveju būtų numatytas pereinamasis laikotarpis ir įmonėje niekas nepakistų – klientams paslaugos ir toliau būtų teikiamos per JK įsteigtą elektroninių pinigų įstaigą „Revolut Ltd“.
„Revolut“ įmonių grupė parengė planą ir kietojo „Brexit“ atveju, kurio tikslas – užtikrinti nenutrūkstamą paslaugų teikimą. Nepasiekus susitarimo, klientai už JK ribų būtų perkelti į Lietuvoje įsteigtą elektroninių pinigų įstaigą „Revolut Payments“, UAB: esami Revolut LTD klientai perkėlimo nepajus, nes iš karto po perkėlimo paslaugas toliau jiems teiks „Revolut Payments“, UAB. Nauji vartotojai, registruodamiesi įprasta tvarka, iškart taps „Revolut Payments“, UAB klientais.
„Perkėlimą vykdytume siekdami užtikrinti nenutraukiamą paslaugų teikimą savo klientams. Visi, kurie nenorės, kad jiems paslaugas teiktų „Revolut Payments“, UAB, galės nutraukti sutartį su „Revolut Ltd“ ir susigrąžinti turimas lėšas. Norime pabrėžti, kad tai yra papildoma atsargumo priemonė blogiausiu „Brexit“ atveju – jei susitarimo nebus, norime būti tikri, kad tai nepaveiks mūsų klientų“, – teigia I.E. Kazakevičiūtė.
„Vartotojai ir toliau galės naudotis analogiškomis paslaugomis, kaip ir iki perkėlimo. Klientų lėšoms būtų ir toliau taikoma tokia pati apsauga – elektroninių pinigų įstaigos, kaip „Revolut Ltd“ ir „Revolut Payments“ UAB, klientų lėšas yra įpareigotos laikyti atskirose partnerių bankų sąskaitose“ – sako I.E.Kazakevičiūtė.
Papildoma registracija
Kai kurie „Revolut“ klientai neseniai gavo žinutes su prašymu papildyti registracijos duomenis – įkelti asmens tapatybės kortelę ar pasą. Toks žingsnis reikalingas dėl vietos įstatymų – vairuotojo pažymėjimas Lietuvoje nėra prilyginamas asmens tapatybės kortelei ir negali būti naudojamas atidarant sąskaitą elektroninių pinigų įstaigoje ar banke.
„Jungtinėje Karalystėje vairuotojo pažymėjimas yra laikomas lygiaverčiu dokumentu pasui ar tapatybės kortelei. Kol JK yra Europos Sąjungoje, ir kol klientams paslaugas teikiame per JK registruotą įmonę „Revolut Ltd“, tol registracija vairuotojo pažymėjimu yra galiojanti. Tačiau jei JK pasitrauks iš ES, klientai bus perkelti į Lietuvoje registruotą „Revolut Payments“, UAB tik identifikavę save pagal Lietuvos įstatymus – su pasu ar tapatybės kortele“, – aiškina „Revolut“ atstovė.
„Prašymą nufotografuoti kitą asmens dokumentą gavo vartotojai, kurie pirmą kartą registravosi įkeldami vairuotojo pažymėjimą. Įkelti naują dokumentą trunka vos porą minučių – tiek, kiek reikia laiko nufotografuoti abi tapatybės kortelės (arba paso) puses bei padaryti asmenukę. Tai galima daryti jau dabar,“ – pastebi „Revolut“ atstovė.
Nutikus kietajam „Brexit“, asmens tapatybės arba paso duomenų neįkėlusių klientų sąskaitų naudojimas bus laikinai apribotas, nes tokie klientai negalės būti perkelti į Lietuvoje registruotą „Revolut Payments“,UAB. Naudojimasis sąskaita bus apribotas tol, kol vartotojai įkels savo paso arba tapatybės kortelės nuotrauką. Klientai, atsisakę tai padaryti, turi teisę nutraukti sutartį su „Revolut Ltd“ – tokiu atveju lėšos bus grąžinamos klientui vienu iš jo nurodytų būdų.
Apie būtinybę įkelti naują asmens dokumentą vartotojai buvo įspėti el. laiškais, pranešimais programėlėje. „Jeigu registravotės nurodydami vairuotojo pažymėjimo duomenis ir jokio pranešimo negavote, patikrinkite ar telefone įdiegta naujausia „Revolut“ programos versija. Apie tai, kad buvo sėkmingai perkelti į „Revolut Payments“, UAB, klientai bus informuoti programėlėje“, – teigia „Revolut“ atstovė.