„Skandalas rodo, kad įmonė turėjo verčiau investuoti į baterijomis varomus automobilius, kurie yra ateitis, o ne į dyzelinius automobilius ir apgaulės sistemas“, – sakė „Virgin Group“ įkūrėjas.
Todėl, pasak jo, „Volkswagen“ skandalas dėl taršos leidimų yra teigiamos naujienos, kurios turėtų paskatinti kitus automobilių gamintojus investuoti ne trumparegiškai.
Paklaustas, ar pirktų VW automobilį, R.Bransonas sakė: „Aš norėčiau netaršaus automobilio. Taigi nepirkčiau.“
Kalbėdamas apie individo įtaką klimato kaitai, R.Bransonas kalbėjo: „Man neberūpi keli klimato skeptikai. Yra pakankamai įrodymų, kad pasaulis turi didelę problemą ir mes turime kažko imtis.“
JAV Aplinkos apsaugos agentūra ir Kalifornijos oro išteklių taryba teigia, jog „Volkswagen“ naudojo programinę įrangą, kuri rodydavo mažesnę dyzelinių automobilių taršą.
Tokių automobilių nustatyta apie 482 tūkst., o gamintojos bauda gali siekti daugiau kaip 18 mlrd. JAV dolerių.
„Volkswagen“ praėjusią savaitę prisipažino, jog 11 mln. dyzelinių automobilių visame pasaulyje turi įrenginius, kurie gali klastoti taršos bandymų rezultatus.