04 04

Savitarnos kasose lietuviai sukčiauja: pričiuptieji turi paprastą pasiteisinimą

Gyventojams apsiperkant kartais savitarnos kasose riešutai virsta svogūnais, kitos prekės – morkomis. Tai ne kasų sistemų klaida, o klientų sukčiavimo būdai. Prekybininkai įspėja, kad viskas yra fiksuojama ir net jei iš karto nebuvote pričiupti gudraujant, nereiškia, jog su jumis dėl to pareigūnai nesusisieks vėliau.
Naujas „Iki"prekybos centras Pilaitėje
Naujas „Iki"prekybos centras Pilaitėje / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Riešutai virsta svogūnais

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė Raminta Gecevičiūtė nurodė, jog klientų, besinaudojančių savitarnos kasomis, vis daugėja, tad kartu gausėja ir atvejų, kai per klaidą yra „įmušama“ ne ta prekė ar netikslus kiekis.

„Pavyzdžiui, neteisingai pasirenkama obuolių rūšis – dažnu atveju tai gali būti ir neatidumo ar skubėjimo pasekmė“, – 15min paminėjo R.Gecevičiūtė.

„Lidl“ nuotr./„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ nuotr./„Lidl“ parduotuvė

Visgi, pasak jos, nors didžioji dalis klientų yra sąžiningi ir dėmesingi, o netyčia suklydę pakviečia darbuotoją ir stengiasi išspręsti situaciją, pasitaiko ir tyčinio sukčiavimo savitarnos kasose atvejų.

Tai patvirtina ir kiti prekybos tinklų atstovai. Kaip tautiečiai bando gudrauti ir kas už tai gresia?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis