UAB „Nutvila“ veiklą pradėjo 2016 m. Idėja įkurti riešutų kremo verslą kilo augant susidomėjimui šiuo produktu ir populiarėjant sveikai mitybai. „Nutvilos“ vadovas Giedrius Jančius pastebėjo, jog sveikos mitybos technologijos – perspektyvi verslo šaka, tad šeimos gėlių verslą iškeitė į darbą su riešutais.
„Pabandėme gaminti riešutų kremus ir pastebėjome, kad paklausa produktui ypač didelė. Neslėpsiu, pačioje pradžioje pačiam prie skonio reikėjo priprasti, bet vidinė nuojauta kuždėjo, kad juos gaminti reikia dabar“, – verslo pradžią 2015–2016 m. mena pašnekovas.
Šiuo metu įmonė gamina 6 rūšių aukščiausios kokybės riešutų kremų gaminius. Kremai gaminami tik iš aukščiausios rūšies žaliavų, juose nenaudojamas pridėtinis cukrus, druska, konservantai ir kiti maisto priedai. Dėmesys gaminio kokybei, vartotojų pripažinimas ir gebėjimas užtikrinti reikiamą gamybos kiekį lėmė tai, kad šių kremų galima rasti LIDL ir kituose didžiuosiuose prekybos centruose. Tačiau kelias iki jų lentynų ir pripažinimo nebuvo sviestu teptas.
Kelyje į plėtrą – kliūtys
„Nutvilos“ vadovas sako, kad kai jau verslas pradeda įsisiūbuoti, ateina laikas sprendimui – likti mažiems ar plėstis. Augant užsakymams reikėjo papildomų gamybinių erdvių, įrangos. Pradėta dairytis finansų įstaigos, galinčios jaunam verslui suteikti paskolą. Finansinius partnerius rasti buvo nelengva – ne vienoje kreditavimo įmonėje verslininkas atsimušė į sieną.
„Vieni iššūkius ar krizines situacijas vadina praradimais, o mano galva, tai pamokos ir atradimai. Daugybė išgirstų „ne“ daugelį demotyvuotų. Numyniau galybę slenksčių, beldžiau į daugybę durų, kol pagaliau likimas suvedė su RATO kredito unija. Ir ačiū visiems, tariusiems griežtą „ne“ mano idėjoms, galbūt tai mane apsaugojo nuo blogos kreditavimo patirties“, – filosofinėmis įžvalgomis apie verslą dalijasi Giedrius Jančius.
Abejojantiems dėl verslo plėtros – geriau rinktis kitą veiklą
Visuomenėje yra gan gajus įsitikinimas, kad viską galima pasiekti tik sunkiu darbu, be papildomo verslo finansavimo ir pagalbos.
„Tikriausiai galima, bet iki dabartinio verslo taško, kuriame „Nutvila“ yra šiuo momentu, eitume keliolika kartų ilgiau. O gal net nebūtume atsidūrę. Iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad norint augti, savų pinigų neužteks. Neturint stipraus užnugario, planuojant ateitį ir einant tolyn kaip verslui be papildomo finansavimo konkurencingų rezultatų pasiekti nepavyks“, – mano G. Jančius. Anot jo, tempas versle tikrai milžiniškas, konkurentams kvėpuojant į nugarą, galima pasigailėti, laiku nepriėmus sprendimo augti, plėstis ar atnaujinti gamybos liniją.
„Abejojantiems, bijantiems žmonėms geriau net nepradėti verslo. Sprendimus tenka priimti apskaičiuotai ir drąsiai. O jei bijoma verslo finansavimo – geriau versle nebraidyti. Norint neprapulti su kreditu, reikia labai aiškiai sudėlioti planus, daug tartis ir kalbėti su finansuojančia įstaiga“, – dalijasi mintimis pašnekovas.
Verslo finansavimas – naujam įmonės projektui
Apie RATO kredito unijos aptarnavimą verslininkas atsiliepia itin maloniai. Anot Giedriaus, šį įstaiga vienija aukštos kompetencijos profesionalus, kurie išlaiko labai šiltą, žmogišką santykį ir požiūrį į klientus.
„Pagrindiniai ir išskirtiniai RATO kredito unijos bruožai: unikalus kolektyvas ir operatyvumas. Nuoširdžiai pasakysiu, jie nė akimirkai nesuteikė nė mažiausios galimybės suabejoti dėl teikiamų paslaugų. Ši kredito unija nekelia problemų, o padeda jas spręsti“, – įsitikinęs Giedrius Jančius.
Toks unijos požiūris į klientą padėjo verslininkui apsispręsti kreiptis dar vienos finansinės pagalbos. UAB „Nutvila“ planuose – įrengti atsinaujinančius energijos šaltinius, kurių pagaminta elektra būtų naudojama gamyboje ir taip dar labiau būtų sumažinti kaštai. „Tikėtina, vėl kreipsimės į RATO kredito uniją dėl paskolos šiam projektui įgyvendinti“, – sako riešutų kremus gaminančios įmonės vadovas.
Ilgametė ir įvairiapusiška kredito unijos darbuotojų patirtis ir kompetencija verslo finansavimo srityje leidžia pasiūlyti klientams labiausiai tinkančius finansavimo sprendimus. Sėkmingai augantys verslai, jų plėtra – pagrindinės priežastys, skatinančios įmonę dar labiau stengtis dėl savo klientų.
„Patyrę mūsų specialistai visuomet rekomenduos ir patars, kokias valstybės ar ES struktūrinių ir investicinių fondų finansuojamas priemones geriausia naudoti skolinantis verslo pradžiai ar plėtrai. Svarbiausia – tarpusavio pasitikėjimas ir atvirumas“, – pabrėžia RATO kredito unijos administracijos vadovas Vladislav Jančis.
Kaip pasiruošti, siekiant gauti paskolą verslui – skaitykite čia.