Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2021 11 08 /13:25

„Rimi“ ir kitoms įmonėms – baudos už prekybą nesaugiomis prekėmis

Mažmeninės prekybos bendrovei „Rimi Lietuva“ ir kitoms įmonėms skirtos nuo 1 tūkst. iki 1,3 tūkst. eurų baudos už nesaugių žaislų, girliandų ir ploviklių pardavimą.
„Rimi“
„Rimi“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 „Rimi“ Bauda

Anot Vartotojų teisių apsaugos tarnybos, „Rimi“ prekiavo pavojingu žaislu – gyvate „Nature Word“, joje buvo viršytas ftalatų kiekis. Už tai jai skirta 1,3 tūkst. eurų bauda.

Įmonei „Tavo noras“ už žaislo „my Baby Rattles“ prekybą skirta 1 tūkst. eurų bauda. Barškučių rinkinys yra pavojingas jaunesniems nei trejų metų vaikams.

Tokia pat bauda skirta ir įmonei „Mportas“ už kalėdinių girliandų 100 LED, kurios gali užsidegti, prekybą, o įmonei „Opoltrans Lithuania“, prekiavusiai netinkamu žieminiu stiklų plovikliu, – 700 eurų bauda.

„Rimi“ atstovai reaguodami į situaciją pateikia savo versiją

„Pateikdami produktus prekybai mūsų parduotuvėse tiekėjai pasirašo sutartinius įsipareigojimus, kuriuose užtikrina, kad prekių kokybė bei saugumas pilnai atitinka Europos Sąjungoje galiojančius reikalavimus, keliamus kompetentingų institucijų. Šiuo konkrečiu atveju, gamintojas „Simba Toys“ savo produktą žymėjo ženklu „CE“, kuris reiškia atitiktį ES žaislų saugos direktyvai, jo produktus importavęs tiekėjas mūsų bendrovę atsakingai užtikrino, kad prekė yra patikima“, – rašoma „Rimi“ pranešime spaudai.


Anot „Rimi“ atstovų, Valstybinės vartotojų apsaugos tarnybos iniciatyva atliktų laboratorinių tyrimų metu buvo nustatyta, kad žaisle esantys ftalatų kiekiai viršija ES direktyvos leidžiamus kiekius.

„Gavę šią informaciją nedelsiant pradėjome bendradarbiauti su atsakingais pareigūnais, sustabdėme prekybą žaislu ir pradėjome vykdyti jo išėmimą iš rinkos. Vadovaudamiesi nustatytomis procedūromis, apie tai iš karto paskelbėme visose mūsų tinklo parduotuvėse, informavome bei paskatinome pirkėjus grąžinti šią prekę. Iš vartotojų nusiskundimų ar kitų signalų, verčiančių suabejoti preke, mūsų bendrovė negavo“, – rašo „Rimi“.

„Rimi“ užstikrina, kad ateityje tokie incidentai nepasikartos.

„Ir toliau bendradarbiaujame su atsakingomis institucijomis bei teikiame visą tyrimui reikalingą informaciją. Dėkojame Valstybinei vartotojų teisių tarnybai už atkreiptą dėmesį į šią situaciją ir galimybę kuo skubiau į ją reaguoti. Naudodamiesi šia galimybe norėtume dar kartą kreiptis į pirkėjus ir pakviesti juos į parduotuves sugrąžinti įsigytus žaislus – gyvates „Nature Word“. Savo ruožtu, bendradarbiaudami su teikėju aiškinamės šią situaciją ir imsimės prevencinių veiksmų, kad tokių atvejų ateityje nebūtų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos