Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Rimi“ neatsisako planų užsiimti e. prekyba

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ neatsisako planų pradėti e. prekybą, o jos konkurentė „Lidl“ savo planais nesidalina, rašo „Verslo žinios“.
Prekybos centras
Prekybos centras / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.
Temos: 2 „Rimi“ Lidl

„Mes neatsisakėme planų imtis e. prekybos, tačiau vis dar tiriame rinkos galimybes ir ieškome geriausio veiklos modelio“, – teigė „Rimi“ atstovė spaudai Giedrė Bielskytė.

Savo ruožtu „Lidl“ savo planais nesidalina. Įmonės Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė Valerija Lebedeva teigė, kad apie konkrečius planus e. prekyboje kalbėti dar per anksti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos