„Dar nenorime ir nedrįstame nurodyti datos, tačiau vyksta aktyvus darbas. Kiek žinau, nė vienas iš elektroninių mažmenininkų Estijoje dar neuždirba pelno. Esame pasirengę tam, jog tai veikiau bus investicija į ateitį – į šį verslo planą reikia žvelgti iš 4–5 metų perspektyvos“, – pareiškė Vaido Padumae.
Elektroninės prekybos maisto produktais apyvarta Estijoje auga beveik 40 proc. per metus, tačiau didiesiems prekybos tinklams vis dar tenka prisiimti pristatymo į namus išlaidas.
„Jau pernai rudenį [mūsų e. parduotuvėje] apsipirkdavo daugiau nei 10 tūkst. žmonių per mėnesį. [Mūsų] elektroninės prekybos pavyzdys šiandien rodo, jog mes tarsi sukūrėme papildomą parduotuvę“, – pareiškė prekybos tinklo „Selver“ e. prekybos vadovas Gunnaras Obolenskis.
Pirmaisiais šios veiklos metais apyvarta kasmet didėjo beveik dvigubai, pažymėjo jis.
„Dabar ... augimas siekia 30–40 proc. per metus“, – pridūrė G. Obolenskis.
„Deja, verslo požiūriu tai [e. prekyba] šiuo metu neatsiperka, tačiau mes tai laikome svarbia pridėtine verte“, – pareiškė prekybos tinklo „Prisma“ veiklos direktorius Estijoje Teemu Kilpia.
„Selver“, „Prisma“ ir „Maxima“ nemokamą pristatymą į namus Estijoje siūlo tuo atveju, jeigu užsakymo vertė viršija 40 eurų, o „Coop“ užsakymą pristato nemokamai, jeigu pirkinių krepšelio vertė sudaro bent 25 eurus.