„Konkursas vyksta jau penkerius metus, todėl galime skaičiuoti ne tik pirkėjų simpatijas ir pasirinkimą per metus. „Populiariausia prekė“ konkurso dėka galime įžvelgti ir pirkėjų įpročius, lojalumą vienam ar kitam gamintojui, prekiniam ženklui“, - sakė LPIA vadovas Laurybas Vilimas.
Tą patį glaistytą sūrelį Lietuvos pirkėjai dažniausiai renkasi jau penkerius metus. Jie taip pat ir 2009-aisiais, ir 2013-aisiais metais dažniausiai rinkosi tą pačią tyrelę vaikams, kavą, šokolado plytelę bei makaronus.
Anot jo, išlieka tendencija , jog dažniausiai renkamasi lietuviškus maisto produktus (61 proc.) ir užsienio gamintojų higienos priemones (90 proc.). Daugmaž per pusę pasidalina lietuviškų ir užsienietiškų gėrimų mėgėjai. Tačiau kai kurioms prekėms lietuviai yra ypač lojalūs. „Populiariausios prekės“ duomenimis, tą patį glaistytą sūrelį Lietuvos pirkėjai dažniausiai renkasi jau penkerius metus. Jie taip pat ir 2009- aisiais, ir 2013-aisiais metais dažniausiai rinkosi tą pačią tyrelę vaikams, kavą , šokolado plytelę bei makaronus. Jau penkerius metus jie ištikimi tam pačiam pomidorų padažui bei majonezui, sulčių gėrimui ir kai kuriems alkoholiniams gėrimams.
„ Pelnyti vartotojo palankumą nėra lengva, tačiau dar sunkiau yra jį išlaikyti. Manau, kad tai ne sutapimas, jog kai kurios prekės nugalėtojomis išrenkamos jau penktus metus iš eilės. Džaugiuosi, jog ir pats „Populiariausia prekė“ ženklas per tuos metus pelnė gamintojų bei pirkėjų pasitikėjimą. Tikiu, jog jis neretai nulemiai ir pirkėjų pasirinkimą“, - sako LPĮA vykdantysis direktorius Laurynas Vilimas.
Konkurse “Populiariausia prekė 2013“ dalyvavo 35 įmonės ir 49 prekės. Nugalėtojai buvo išrinkti pagal vartojimą atspindinčius duomenis – mažmeninės prekybos tinklų „Maxima LT”, „Rimi Lietuva”, „Palink”, valdanti prekybos tinklą “IKI” ir „Norfos mažmena” 2013 metų pardavimų rezultatus.