Tiesioginę transliaciją temstant žiūrėjo 20 tūkst. žmonių. Jai buvo sukurta grotažymė #DrummondPuddleWatch, tai tapo nacionaline Didžiosios Britanijos istorija, „Guardian“ tai pavadino interneto sencacija.
Didžiausias klausimas – kodėl?
„Guardian“ rašo, kad tai yra rinkodaros agentūros „Drummond Central“ genijų darbas. Bendrovės atstovė Beth Hazon pasakojo, kad stebėjo žmones, kertančius tą purvo balą pro langą jau kelias savaites.
Trečiadienio rytą bendrovės darbuotojas Steve'as Wilkesas nusprendė, kad reikėtų bent vieną dieną tai transliuoti tiesiogiai.
„Kiekvieną dieną mes stebėjome žmones, bandančius pereiti šią balą. Pastarosiomis dienomis lijo gana daug“, – sakė B.Hazon.
Ji paaiškino, kad tai nėra jokios kampanijos dalis.
„The Atlantic“ rašo, kad transliacija veikiausiai veikė kaip meditacija. Be to, tai šį tą metaforiškai pasako apie žmones: vieni šoko per vandenį, kiti bandydavo apeiti ar tiesiog negailėdavo savo batų.
Kažkas atsinešė banglentę. Kažkoks gudrutis pripylė butelį šios balos vandens ir pardavinėja jį „eBay“ už 66 tūkst. svarų.