„Per daugiau nei 12 metų darbo komunikacijos ir rinkodaros srityje teko sukurti ir įgyvendinti strategijas ne tik vienoms didžiausių įmonių Lietuvoje, bet ir asmeniniams prekės ženklams. Išaugęs matomumas žiniasklaidoje bei socialiniuose tinkluose ženkliai prisidėjo prie ambicingų verslų ar viešų asmenų tikslų įgyvendinimo ir lyderystės“, – teigia „Brandnomikos“ įkūrėjas R.Šapalas.
Jo įsitikinimu, įvairialypė darbo patirtis, sukauptos žinios ir inovatyvus mąstymas agentūros klientams leis pasiūlyti efektyvią komunikaciją. Tradicinis įmonės įvaizdis tampa vis mažiau įdomus, todėl reikia naujo požiūrio, kuris būtų pagrįstas geru turiniu ir sinergija tarp socialinių tinklų bei žiniasklaidos.
R.Šapalas dirbo „ISM Vadybos ir ekonomikos universitete“, rizikos kapitalo fonde „Nextury Ventures“, „All Media Lithuania“ (buvusi TV3 grupė), „Telia Lietuva“, „SME Finance“, prisidėjo prie verslininko Iljos Laurso, krepšininko Edgaro Ulanovo, ekonomisto Aleksandro Izgorodino asmeninių prekės ženklų stiprinimo tiek žiniasklaidoje, tiek socialiniuose tinkluose.