Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Robertas Šapalas įkūrė komunikacijos agentūrą

Patyręs komunikacijos ir rinkodaros ekspertas Robertas Šapalas steigia komunikacijos agentūrą „Brandnomika“.
R.Šapalas
R.Šapalas / Asmeninio archyvo nuotr.

„Per daugiau nei 12 metų darbo komunikacijos ir rinkodaros srityje teko sukurti ir įgyvendinti strategijas ne tik vienoms didžiausių įmonių Lietuvoje, bet ir asmeniniams prekės ženklams. Išaugęs matomumas žiniasklaidoje bei socialiniuose tinkluose ženkliai prisidėjo prie ambicingų verslų ar viešų asmenų tikslų įgyvendinimo ir lyderystės“, – teigia „Brandnomikos“ įkūrėjas R.Šapalas.

Jo įsitikinimu, įvairialypė darbo patirtis, sukauptos žinios ir inovatyvus mąstymas agentūros klientams leis pasiūlyti efektyvią komunikaciją. Tradicinis įmonės įvaizdis tampa vis mažiau įdomus, todėl reikia naujo požiūrio, kuris būtų pagrįstas geru turiniu ir sinergija tarp socialinių tinklų bei žiniasklaidos.

R.Šapalas dirbo „ISM Vadybos ir ekonomikos universitete“, rizikos kapitalo fonde „Nextury Ventures“, „All Media Lithuania“ (buvusi TV3 grupė), „Telia Lietuva“, „SME Finance“, prisidėjo prie verslininko Iljos Laurso, krepšininko Edgaro Ulanovo, ekonomisto Aleksandro Izgorodino asmeninių prekės ženklų stiprinimo tiek žiniasklaidoje, tiek socialiniuose tinkluose.


Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs