„Rokiškio sūrio“ ir „Fonterra“ investicijų sutartis po metų gali būti nutraukta

Vienos didžiausių Lietuvos pieno perdirbimo bendrovių „Rokiškio sūris“ ir didžiausios pasaulyje pieno produktų eksportuotojos Naujosios Zelandijos kompanijos „Fonterra“ investicijų sutartis iki 2018 metų pabaigos gali būti nutraukta.
„Rokiškio pienas‟ direktorius Dalius Trumpa
„Rokiškio pienas‟ direktorius Dalius Trumpa / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa BNS patvirtino, kad tokia galimybė yra įtraukta į bendrovių šiemet spalį pasirašyta sutartį, tačiau pabrėžė, kad nė viena iš pusių ja pasinaudoti neketina.

„Sutartis gali būti nutraukta tiek „Rokiškio sūrio“, tiek „Fonterra“ pageidavimu. Mūsų advokatų teigimu, tai yra standartinė tokių investavimo sutarčių nuostata, kuria nė viena iš pusių, esant normalioms sąlygoms, naudotis neketina“, – BNS tvirtino D. Trumpa.

Pagal spalį pasirašytą investicijų sutartį „Fonterra“ už 7,1 mln. eurų įsigijo 10 proc. „Rokiškio sūrio“ akcijų. Sutartis pasirašyta su Olandijoje registruota „Fonterra“ antrine įmone.

D.Trumpa anksčiau yra sakęs, kad strateginė partnerystė su „Fonterra“ leis modernizuoti įmonę, perimti pasaulinę verslo valdymo patirtį, didinti specialistų kvalifikaciją, plėsti asortimentą aukštos ir atverti naujus eksporto kanalus.

„Fonterra“ užima 85 proc. Naujosios Zelandijos pieno gamybos ir perdirbimo rinkos, ji kasmet perdirba apie 22 mln. tonų pieno, eksportuoja 95 proc. produkcijos.

Šiuo metu „Pieno pramonės investicijų valdymas“ nuosavybės teise valdo 27,08 proc., „RSU Holding“ – 24,84 proc., Antanas Trumpa – 19,46 proc., „Fonterra (Europe) Cooperatie“ – 10 proc., o D.Trumpa – 0,23 proc. „Rokiškio sūrio“ akcijų.

„Rokiškio sūrio“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis