04 22

„Rokiškio sūrio“ vadovas D.Trumpa – apie „Fonterros“ pasitraukimą ir ar galvoja apie naują investuotoją

Po žinios, kad iš pieno perdirbimo įmonės „Rokiškio sūris“ traukiasi strateginė investuotoja, Naujosios Zelandijos kompanija „Fonterra“, lietuvių įmonės vadovas Dalius Trumpa teigia, kad šis sprendimas „Rokiškio sūrio“ veikloje nieko nepakeis. D.Trumpa taip pat teigė, kad šiuo metu naujo strateginio investuotojo nesižvalgo, tačiau pasaulinio garso pieno perdirbimo kompanija būtų įdomi.
Dalius Trumpa
Dalius Trumpa / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Praėjusią savaitę pranešta, kad didžiausia pasaulyje pieno eksportuotoja, Naujosios Zelandijos kompanija „Fonterra“, prieš 7 metus įsigijusi 10 proc. „Rokiškio sūrio“ akcijų, jas už 7,9 mln. eurų parduos lietuvių įmonei.

„Rokiškio sūris" po 2,2 euro už akciją jas planuoja supirkti gegužę per „Nasdaq“ vertybinių popierių biržos oficialaus siūlymo rinką.

„Rokiškio sūris“ vadovas D.Trumpa interviu 15min teigė, kad šis pokytis įmonės veikloje nieko nepakeis, o kitas strateginis investuotojas domintų tik tuo atveju, jei būtų galimybė bendradarbiavimą užmegzti su pasaulinio lygio kompanija.

– Kodėl „Fonterra“ nusprendė pasitraukti iš „Rokiškio sūrio“?

– Pagrindinė pasitraukimo priežastis – net nepavadinčiau to pasitraukimu, tiesiog įvyko bendradarbiavimo formų pasikeitimas – „Fonterros“ aukščiausia vadovybė Naujojoje Zelandijoje jau senokai priėmė sprendimą, kad koncentruosis į investicijas Naujojoje Zelandijoje ir tame regione.

Jau kelerius metus įmonė vykdė šią strategiją, bet kadangi investicijos į „Rokiškio sūrį“ buvo labai nedidelės, tai mes likome vieni iš paskutiniųjų, kur jie pakeitė bendradarbiavimo formą.

Anksčiau mes bendradarbiavome „Fonterrai“ būnant „Rokiškio sūrio“ akcininku, o dabar liks tik bendradarbiavimas komerciniais pagrindais – be buvimo akcininku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis