Šių metų pradžioje įkurtas rajono savivaldybės Komunikacijos ir kultūros skyrius gavo užduotį – sukurti Rokiškiui ženklą. Juo rajonas pristatys save šalyje ir užsienyje. Rajono biudžete tam buvo numatyti 15 tūkst. eurų. Pirmajam pirkimui, kuriuo norėta įsigyti įvaizdžio galimybių studiją, kainą atitinkančių pasiūlymų nepavyko pritraukti. Todėl buvo priimtas sprendimas organizuoti projektinį prekės ženklo ir šūkio konkursą. Tai leido pasirinkti kūrybinį pasiūlymą, o ne mažiausią kainą pateikusią įmonę. Sulaukta 5 projektų. Vertinimo komisijos nariai nusprendė, kad konkurso laimėtojui – UAB EZCO – labiausiai pavyko perprasti Rokiškio tapatybę.
„Manau, jiems pavyko geriausiai, nes Rokiškį tyrinėja ne pirmą kartą. 2017-aisiais ši kūrybinė grupė gilinosi į rajono istoriją ir dabartį, tyrinėjo rajono strategiją, ne vieną dieną praleido mieste aplankydami svarbiausius objektus, kalbėdamiesi su žmonėmis. UAB EZCO sukūrė „Rokiškio – Lietuvos kultūros sostinės 2019“ stilių, kurį dar šiandien matome ant mūsų pastatų“, – sakė Komunikacijos ir kultūros skyriaus vedėja Irena Matelienė.
„Mačiau ženklą. Stebėjau visą kūrimo procesą, nes man ne tas pats, kaip atrodys Rokiškis. Esu patenkintas tuo, kas sukurta, ir dar labiau ženklo panaudojimo galimybėmis, kurios bus itin plačios. Kiek teko stebėti kitų miestų prekės ženklų kūrimą ir rezultatus, manau, būsime išskirtiniai savo prekės ženklo panaudojimo galimybėmis. O kol kas linkiu kantrybės iki gruodžio 16-osios, kada įvyks viešas jo pristatymas“, – sakė rajono meras Ramūnas Godeliauskas.