„Mūsų misija yra užtikrinti kokybiškas ryšio paslaugas ir patraukliausias kainas visiems savo klientams. Stabili lyderystė rinkoje rodo klientų pasitikėjimą, o tai – geriausias visos komandos darbo įvertinimas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Remiantis RRT pateiktais duomenimis, pagal aktyvių SIM kortelių skaičių, „Tele2“ antrąjį šių metų ketvirtį užima didžiausią Lietuvos elektroninių ryšių rinkos dalį – 46,4 proc.
Taip pat klientai operatoriaus tinkle antrąjį metų ketvirtį persiuntė daugiausia mobiliųjų duomenų. Iš viso operatoriaus tinkle klientai išnaršė 77,2 tūkst. TB. Suvartotų duomenų kiekis 19 proc. lenkia artimiausią rinkos dalyvį ir, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, buvo 37,4 proc. didesnis.
Vidutiniškai per mėnesį kiekvienas operatoriaus klientas išnaršė 21,4 GB duomenų.
Išankstinio apmokėjimo paslauga „Pildyk“, veikianti „Tele2“ tinkle, taip pat išlaiko ilgametę rinkos lyderio poziciją. Pagal aktyvių SIM kortelių skaičių antrąjį šių metų ketvirtį ji turi net 58,7 proc. išankstinio apmokėjimo paslaugų rinkos Lietuvoje.
„Pildyk“ priklauso ir antras pagal žiūrimumą Lietuvoje „Youtube“ kanalas, iš viso surinkęs beveik 118 mln. peržiūrų ir turintis 123 tūkst. prenumeratorių.
Operatorius pirmąjį 2021 m. pusmetį į ryšio kokybės gerinimą investavo 5,7 mln. eurų.
Ypač daug dėmesio skiriama 4G+++ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle jau siekia 54,7 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, operatoriaus 4G ryšys dengia 99 proc. Lietuvos teritorijos.
Pirmąjį 2021-ųjų metų pusmetį operatorius įrengė 15 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių. Iš viso antrojo ketvirčio pabaigoje veikė 1402 „Tele2“ LTE stotys.