„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

RSVA agentūrų pajamos augo trečdaliu

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA) priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 metais augo 31 proc., o bendroji apyvarta – 28,2 proc. Pernai aštuonios RSVA narės uždirbo 4,35 mln. eurų tiesioginių pajamų (2017 m. – 3,32 mln.), o bendroji apyvarta sudarė virš 8,48 mln. eurų (2017 m. – 6,62 mln.), rašoma pranešime žiniasklaidai.
Romualda Stonkutė RSVA tarybos pirmininkė
Romualda Stonkutė RSVA tarybos pirmininkė / RSVA nuotr.
Temos: 2 Verslas Reklama

Net trečdaliu išaugusią rinką lėmė RSVA narių lankstumas: tikslingas darbuotojų kompetencijų stiprinimas ir greitas prisitaikymas prie nuolatinių rinkos pokyčių, pasiūlant klientams naujus komunikacijos būdus, priemones ir turinį.

„Ryšių su visuomene rinkos augimą tiesiogiai lemia augantys verslo poreikiai. Verslo įmonėms vis svarbesnė tampa reputacija, kuriai sukurti ir palaikyti būtina profesionali ilgalaikė ryšių su visuomene specialistų pagalba“,– sako RSVA tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.

Lietuvos rinkoje aštrėja konkurencija dėl darbuotojų, todėl įmonės skiria didesnį dėmesį ir biudžetą darbdavio įvaizdžiui ir vidinei komunikacijai. Šioje srityje, taip pat ir skaitmeninėje komunikacijoje, ryšių su visuomene agentūros savo pardavimus padidino daugiausiai.

„Ryšių su visuomene agentūros savo veiklą stiprino socialinių medijų srityje – čia sukuriama daugiau korporatyvinio turinio, įmonės supranta, kad socialiniai tinklai tampa dar viena rimta komunikacijos platforma, kuriai reikia strateginių kompetencijų ir ilgalaikio darbo“, - pabrėžia R.Stonkutė.

Kita tendencija – ryšių su visuomene rinkoje matome besikeičiantį verslo požiūrį į socialinės atsakomybės veiklą.

„Įmonės kuria ir investuoja į ilgalaikius, tvarius, socialinę vertę visuomenei kuriančius projektus, kuriems įgyvendinti pasitelkiamos ryšių su visuomenę agentūros, kurios rinkoje turi bene daugiausiai patirties socialinės atsakomybės srityje“, - ryšių su visuomene agentūrų rezultatų augimą pagrindžia R.Stonkutė.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA vienija aštuonias, daugiau nei pusę ryšių su visuomene rinkos apimančias agentūras, kurios teikia kokybiškas ryšių su visuomene ir konsultavimo paslaugas ir vykdydamos veiklą laikosi griežtų etikos normų: „Adverum“, „Agency 1323“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media LT“ ir „PR Service / Edelman Affiliate“.

RSVA agentūrose dirba 126 ryšių su visuomene ir kitų komunikacijos sričių profesionalai.

RSVA įkurta 2009 metais siekiant užtikrinti agentūrų veiklos etikos ir profesinius standartus, gerinti šio verslo aplinką šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs