Mokslo metų pradžią dauguma tėvų su atžalėlėmis yra įpratę paminėti pietaudami kavinėje ar restorane, todėl kasmet tą dieną maitinimo įstaigose po pietų nusidriekia eilės.
Į „Fortą“ eina valgyti, o ne gerti
Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius 15min.lt patvirtino, jog kasmet rugsėjo 1-ąją restoranai sulaukia gerokai daugiau lankytojų.
Net ir nuo mokslo įstaigų nutolusiuose restoranuose rugsėjo 1-ąją apyvarta būna apie 30 proc. didesnė nei paprastomis dienomis.
„Yra tam tikros bangos, kai vaikai išeina iš mokyklos. Daugiausia lankomasi restoranuose, esančiuose arti mokslo įstaigų – ten keliomis bangomis būna pilnas užsėdimas. Jei netoli restorano bendrabučiai ar aukštosios mokyklos, daugiausia žmonių ateina vakare“, – pasakojo jis.
K.Markevičiaus teigimu, net ir nuo mokslo įstaigų nutolusiuose restoranuose rugsėjo 1-ąją apyvarta būna apie 30 proc. didesnė nei paprastomis dienomis.
Anot „Forto“ atstovo, nepastebėta, kad rugsėjo 1-ąją restoranuose būtų suvartojama daugiau nei įprastai alkoholinių gėrimų.
„Mūsų restoranai yra labiau tokia vieta, į kurią ateinama pavalgyti. Todėl studentai, norintys išgerti, renkasi kitas vietas. Pas mus alkoholis visada vartojamas saikingai ir jokio didesnio padidėjimo nepastebėjome“, – pabrėžė jis.
Studentai, norintys išgerti, renkasi kitas vietas.
Pasak K.Markevičiaus, „Forto“ restoranuose galima rezervuoti tik tam tikrą skaičių staliukų, kad lankytojams jų laukti nereikėtų. Kai kuriuose restoranuose lankytojai staliukais pirmąją rudens dieną pasirūpina iš anksto.
Moksleiviai ir studentai šturmuoja „Čili“
Rugsėjo pirmąją dieną „Čili“ picerijos nepriima staliukų rezervacijos, 15min.lt teigė bendrovės „Čili pica“ direktorė Giedrė Kvedaravičienė.
Apyvarta taip pat smarkiai šokteli į viršų ir dažnai sudaro dvigubą, o atskirose picerijose ir trigubą dienos apyvartą.
Anot jos, tą dieną klientų labai padaugėja, iki 50 proc. normalaus kasdienio srauto.
„Rugsėjo 1-oji išsiskiria ir tuo, kad apsilanko gausios kompanijos, todėl apyvarta taip pat smarkiai šokteli į viršų ir dažnai sudaro dvigubą, o atskirose picerijose ir trigubą dienos apyvartą“, – sakė ji.
Pašnekovė pridūrė, kad alkoholinių gėrimų apyvarta išauga kaip ir visų kitų meniu kategorijų.