„Ruptelos“ planas: iki 2022 metų užimti bent 1 proc. pasaulio telematikos rinkos

2007 metais veiklą pradėjusios Lietuvos telekomunikacijų bendrovės „Ruptela“ pardavimų ambicijos – iki 2022 metų patekti į pasaulio telematikos bendrovių keturiasdešimtuką ir užimti bent 1 proc. šios rinkos, rašo „Verslo žinios“.
Vilkikai kelyje „Via Baltica“
Vilkikai kelyje „Via Baltica“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Ruptela, UAB

„Žinant, kad pasaulinės rinkos dydis skaičiuojamas net 14 mlrd. eurų verte ir ji auga vidutiniškai 20 proc. kasmet, o praėjusiais metais bendrovės pardavimai augo greičiau nei rinka (35 proc.), mums pasiekti šiuos ambicingus tikslus gana realu. Matome didžiulį potencialą, nes pasaulyje yra 370 mln. komercinių automobilių ir iš jų tik 82 mln., arba 21 proc., naudoja tematinius sprendimus“, – dienraščiui teigė „Ruptelos“ pardavimų vadovas Igoris Poliščukas.

Šiuo metu bendrovė „Ruptela“ pasaulyje yra 56-ta ir užima 0,15 proc. pasaulinės rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų