„Wildberries“ asortimente – apytikriai 50 tūkst. prekės ženklų produkcija: drabužiai, avalynė ir aksesuarai, kosmetika, kvepalai, žaislai ir prekės vaikams, namų apyvokos ir elektronikos prekės, knygos, kanceliarinės prekės. Prekės pirkėjams užsienyje pristatomos per tarptautinius logistikos operatorius, pranešė bendrovė.
Įžengusi į Baltijos šalių rinką „Wildberries“ savo verslo geografiją išplėtė iki 17 valstybių, įskaitant JAV, Prancūziją, Ispaniją ir Italiją, kuriose veiklą pradėjo taip pat šiais metais.
2020-aisiais, per COVID-19 pandemijos metus, „Wildberries“ pardavimų pajamos išaugo 96 proc. iki 437,2 mlrd. rublių (apytikriai 5 mlrd. eurų), o vien tik užsienyje – 95 proc. iki 23,7 mlrd. rublių.