„Konditerijos verslas Lietuvoje nėra labai rentabilus, prekybininkai reikalauja didelių nuolaidų. Tad siūlant aukštos kokybės ir pakankamai brangų produktą, eksportas yra gyvybiškai svarbus, todėl intensyviai žvalgomės į naujas rinkas. Beveik kasdien sulaukiame delegacijų iš įvairių užsienio šalių, daugiausia Japonijos ir Kazachstano“, – teigė įmonės direktorius Algirdas Gluodas.
Į šias šalis jau išsiųstos bandomosios saldainių partijos, tiek japonus, tiek kazachstaniečius labiausiai domina įvairūs saldainių rinkiniai. A.Gluodo teigimu, po kelių susitikimų bendrovė įsitikino, kad pradėti dirbti su šiomis rinkomis labai realu, tačiau labiausiai kliūva logistika: atstumai iki minėtų šalių dideli, o saldainius gabenti yra sudėtinga.