Balandžio–birželio mėnesiais vežėjos grynasis pelnas pasiekė 170 mln. eurų (174 mln. JAV dolerių), sakoma Dubline įsikūrusios vežėjos pranešime.
Tai smarkiai kontrastavo su 273 mln. eurų grynaisiais nuostoliais, užfiksuotais analogišku laikotarpiu prieš metus, kai aviacijos pramonę vis dar veikė pandeminiai apribojimai.
Oro keleivių srautai išaugo daugiau nei penkis kartus iki 45,5 mln. keleivių.
Visgi rezultatai atsiliko nuo 2019–2020 finansinių metų pirmąjį ketvirtį fiksuoto 243 mln. eurų grynojo pelno.
„Nors eismas stipriai atsigavo <...> Rusijos invazija į Ukrainą vasarį pakenkė Velykų laikotarpio užsakymams ir bilietų kainoms“, – pažymėjo generalinis direktorius Michaelas O'Leary.
Jis taip pat perspėjo apie tolesnes grėsmes trapioms aviacijos sektoriaus perspektyvoms.
Pasaulinė aviacijos rinka vis dar mėgina atsigauti nuo COVID-19 pandemijos padarinių.
„Nors mes ir toliau tikimės, kad didelis vakcinavimo lygis Europoje leis oro linijų ir turizmo pramonei visiškai atsigauti ir galiausiai atsikratyti COVID-19, negalime ignoruoti naujų koronaviruso variantų rizikos 2022 metų rudenį“, – perspėjo M.O'Leary.
„Mūsų patirtis su omikron praėjusį lapkritį ir invazija į Ukrainą vasario mėnesį rodo, kokia trapi tebėra kelionių lėktuvais rinka, o bet kokio atsigavimo stiprumas labai priklausys nuo to, ar per likusį šių metų laikotarpį nebus jokių neigiamų ar netikėtų įvykių“, – pridūrė jis.
Pasak bendrovės vadovo, „Ryanair“ pavyko išvengti didėjančių degalų kainų poveikio, nes 80 proc. degalų sąnaudų buvo apdrausta 2022–2023 metais.