„Gamyba Lietuvos rinkai šiuo metu nėra pelninga, tačiau ir toliau didėja pardavimai Vakaruose, todėl matome, kad greitai mūsų turimų pajėgumų neužteks“, – teigė „Ryternos“ generalinis direktorius Vytautas Rinkevičius.
Pasak jo, įmonės sėkmės paslaptis ta, jog ji nekonkuravo su didžiausiais vartų gamintojais, bet rado nišų, kurios šiems neįdomios.
„Vienodo modelio, kaip įsitvirtinti svetimoje rinkoje, nėra. Kai kuriose šalyse mes patys esame įsteigę savo atstovybes, kitur – bendrąsias įmones su užsienio partneriais, kartais gaminių parduodame ir per patikimus partnerius“, – teigė V.Rinkevičius.
Jis skaičiuoja, jog norint įsitvirtinti naujoje valstybėje tam reikia turėti bent 50 tūkst. eurų (172,5 tūkst. litų) ir skirti mažiausiai metus.
„Ryterna“ daugiausia parduoda Europos Sąjungoje (ES) – Suomijoje, Vokietijoje, Belgijoje, Olandijoje, Italijoje. Iš viso eksportuojama į 30 valstybių.
Lietuvoje bendrovėje dirba 350 žmonių, dar tiek pat – užsienyje. Planuojama, kad įmonės apyvarta šiemet sieks apie 100 mln. litų.