Pasak Simono Krėpštos, šalies vadovas tokias galimybes aptarė Davose susitikęs su Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo banko vadovu Tadašiu Maeda.
„Jie atidžiai stebi „Rail Baltica“ ir sinchronizacijos projektus, yra pasirengę juos finansuoti geromis sąlygomis. Bankas laukia, kada paaiškės Europos Sąjungos finansavimas ir tai, kiek reikia Baltijos šalims prisidėti pačioms. Tada jie būtų pasirengę konkuruoti dėl galimybės finansuoti likusią projektų dalį“, – BNS telefonu iš Davoso ketvirtadienį sakė S.Krėpšta.
Pasak jo, Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo bankas taip pat domisi galimybėmis finansuoti Lietuvos startuolius, ypač finansų, gyvybės mokslų, biomedicinos srityse.
„Rail Baltica“ geležinkelį nuo Talino iki Varšuvos planuojama nutiesti iki 2026 metų, o Baltijos šalių elektros tinklus atjungti nuo posovietinės sistemos ir sinchronizuoti juos su Vakarų Europa – iki 2025 metų.