„Salesforce“ nepirks „Twitter“

Debesijos kompiuterijos paslaugas teikianti „Salesforce“ atsisakė idėjos įsigyti socialinį tinklą „Twitter“, pranešė britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Telefonas
Telefonas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Įmonės oficialus atstovas jau patvirtino šį pranešimą.

Dėl šios žinios „Twitter“ akcijų kursas penktadienio vakare krito daugiau kaip 5 proc. ir šiuo metu įmonės rinkos vertė yra beveik dukart mažesnė negu prieš metus.

Anksčiau „Salesforce“ bandė įsigyti „LinkedIn“, tačiau šį profesionalų socialinį tinklą už 26 mlrd. JAV dolerių šiemet galiausiai įsigijo „Microsoft“.

„Twitter“ antrąjį ketvirtį patyrė 100 mln. JAV dolerių viršijusius nuostolius, įplaukų augimo tempas sulėtėjo iki 20 proc., o vartotojų skaičius ūgtelėjo vos 1 procentu. Be to, įmonė gerokai atsilieka nuo konkurentų įplaukų iš reklamos srityje.

Rinka abejoja, kad „Twitter“, jeigu jai teks mažinti darbuotojų skaičių ir parduoti dalį turto, sugebės rasti galimybių pakurstyti augimą.

Planų įsigyti šį socialinį tinklą jau atsisakė „Alphabet“, „Apple“ ir „Walt Disney“.

Tačiau „Twitter“ turi 300 mln. auditoriją ir šiuo tinklu bendravimui ir grįžtamajam ryšiui su klientais naudojasi daugelis verslų.

Tad įmonės konsultantai toliau ieško pirkėjų.

2006 metais įkurta „Twitter“ 2013 metų lapkritį Niujorko vertybinių popierių biržoje (NYSE) surengė pradinį viešą akcijų platinimą (IPO), pritraukusi 1,8 mlrd. JAV dolerių. Įmonės kapitalizacija tuomet viršijo 14 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų