Automobilių gamintojos žvelgia į Kiniją – didžiausią automobilių rinką pagal pardavimų apimtis ir pirmąją didelę ekonomiką, atsigavusią nuo COVID-19 pandemijos sukeltos krizės, – dairydamosi galimybių paskatinti savo pardavimus ir panaikinti milijardinius nuostolius.
Paroda „Auto Shanghai 2021“ vyksta taikant griežtas kontrolės priemones, įskaitant dalies naujienų pristatymui skirtų konferencijų organizavimą vaizdo ryšio priemonėmis. Į patį renginį atvyko tik keli įmonių vadovai iš užsienio, o renginį nušviečiantys žurnalistai privalėjo atlikti tyrimus dėl viruso.
Naujausi modeliai atspindi spartėjančią elektrifikaciją ir tendenciją kurti modelius, atitinkančius kinų skonį. Automobilių gamintojos vis labiau pasikliauja tyrimų ir dizaino centrais Kinijoje, kurdami modelius pardavimui visame pasaulyje.
„Volkswagen“ pareiškė, kad visiškai elektriniu modeliu ID.6, kurį galima įsigyti šešių ir septynių vietų versijomis, siekia sukurti „poilsio erdvę ant ratų“ su pusiau automatizuotomis važiavimo ir kitomis pažangiomis technologijomis.
Parodoje taip pat pabrėžiamos sparčiai augančios jaunų, bet ambicingų Kinijos prekių ženklų technologijos ir dizaino įgūdžiai.
„Geely Auto“, priklausanti „Geely Holding“ prekės ženklų grupei, valdančiai ir Švedijos „Volvo Cars“, pristatė naują visureigį „Xingyue L“.
Bendrovė teigia, kad autonominio vairavimo technologijos gali pačios pastatyti automobilį „Xingyue L“ stovėjimo aikštelėje ir grąžinti jį pasiimti vairuotojo.
„General Motors“ pristatė vidutinio dydžio visureigį „Envision Plus“ ir sedaną „Verano“, taip pat 13 naujų ir atnaujintų modelių, planuojamų šiais metais pasiūlyti Kinijoje.
„Ford Motor“ pristatė vidutinio dydžio visureigį EVOS – pirmąją transporto priemonę, kurią daugiausia sukūrė Kinijoje veikianti komanda, bendrovei įgyvendinant dvejų metų strategiją labiau įtraukti „Ford“ padalinį Kinijoje į produktų kūrimą. Automobilių gamintoja taip pat pristatė hibridinį visureigį „Escape“ ir visiškai elektrinį „Mustang Mach-E“.
Kinijoje pirmąjį ketvirtį visureigių, sedanų ir mikroautobusų pardavimai šoktelėjo 75,6 proc. palyginti su pirmuoju praėjusių metų ketvirčiu, kai ekonomika buvo uždaryta siekiant sustabdyti koronaviruso plitimą, pranešė Kinijos automobilių gamintojų asociacija.
Tuo tarpu „Edmunds.com“ prognozuoja, kad Jungtinėse Valstijose pirmojo ketvirčio pardavimai išaugo 8,9 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, o palyginti su paskutiniuoju 2020 metų ketvirčiu, pardavimai sumažėjo 8,6 procento.
Kinijos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, per pirmuosius tris 2021 metų mėnesius elektrinių transporto priemonių pardavimai Kinijoje, sudarantys apie pusę pasaulinių šios technologijos pardavimų, išaugo beveik trigubai iki 515 tūkst. vienetų.
„Honda Motor“ pristatė visureigio prototipą, kuris taps pirmąją jos Kinijoje parduodama elektrinė transporto priemone, bei hibridinę transporto priemonę „Breeze“, sukurtą bendroje su Kinijos valstybine įmone GAC bendrovėje. „Honda“ planuoja per penkerius metus pasiūlyti 10 elektrinių modelių.
„Nissan Motor“ parodoje pristatė Kinijos rinkai skirtą krosoverį „X-Trail“ bei elektrifikuotą jėgos pavaros technologiją „e-POWER“.