Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sarma“ prekės ženklo nebeliks

Kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas LT“, valdantis du prekės ženklus, „Sarma by Douglas“ ir „Douglas“, praneša apie tinklo reorganizavimą šalies parduotuvėse. „Sarma by Douglas“ prekės ženklo parduotuvės palaipsniui bus pakeistos ir suvienodintos į šiuo metu besiplečiantį „Douglas“, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
Gimtadienio šventė
Gimtadienio šventė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Nusprendėme palikti vieną prekės ženklą, kad būtų patogiau mūsų klientams. Klientams galėsime pasiūlyti ne tik gerai žinomų ir pamėgtų prekės ženklų kosmetikos ir parfumerijos prekes, bet ir naujų prekės ženklų, kurių asortimentą palaipsniui plečiame“, – sakė Vilūnė Spaičė, „Douglas LT“ vadovė.

Pasak V. Spaičės, parduotuvių pertvarkymas yra ilgalaikis procesas. Šiuo metu pokyčiai vyksta didžiuosiuose miestuose – Vilniuje, Kaune iš Šiauliuose, o palaipsniui parduotuvės bus pakeistos ir pervadintos į „Douglas“ ir mažesniuose Lietuvos miestuose.

Naujai pertvarkomose parduotuvėse bus teikiamos paslaugos, kuriomis „Douglas“ klientai naudojasi jau ilgą laiką: makiažas, makiažo pamokos, odos, plaukų būklės tyrimai, rankų masažas ar nagų priežiūros procedūros.

„Nuolatos tobulėjame ir siūlome klientams naujoves. Tikime, kad apsilankymas kosmetikos parduotuvėje gali tapti maža švente. Patirtį, kurią sukaupėme vystydami tarptautinį prekės ženklą „Douglas“ ir, tai, ką gebame pasiūlyti klientui geriausia, sujungėme į vieną stiprų prekės ženklą“, – pridūrė V. Spaičė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais