Pelno ataskaita buvo paskelbta kitą dieną, kai Švedijos ir Danijos vyriausybės pranešė apie naują paramos paketą su sunkumais besigrumiančiai vežėjai.
Vasario–balandžio mėnesio SAS grynieji nuostoliai siekė 2,43 mlrd. Švedijos kronų (240 mln. eurų) ir buvo 30 proc. mažesni nei praėjusių metų antrąjį ketvirtį.
Bendrovė taip pat pranešė apie pagerėjusį veiklos pelną „pirmą kartą po pandemijos protrūkio pradžios, palyginti su praėjusiais metais ir palyginti su ankstesniu ketvirčiu“, pabrėždama savo pastangas sumažinti išlaidas.
Visgi keleivių skaičius ataskaitiniu laikotarpiu sumažėjo 140 tūkst., palyginti su pirmuoju ketvirčiu, iki 857 tūkstančių.
Atitinkamai pajamos sumažėjo iki 1,93 mlrd. kronų ir buvo 15 proc. mažesnės nei ankstesnį ketvirtį bei 63 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Augantis paskiepytų žmonių skaičius suteikia tam tikrų vilčių dėl apribojimų švelninimo ir paklausos didėjimo artėjant svarbiam vasaros sezonui“, – sakoma generalinio direktoriaus Karlo Sandlundo pranešime.
Nepaisant to, generalinis direktorius taip pat pažymėjo, kad „daugelis klientų dabar vis dažniau renkasi bilietus užsisakyti daug arčiau kelionės datos, todėl sunku nuspėti, kokia paklausa bus vasarą“.
SAS taip pat teigė besitikinti keleivių pretenzijų iki 150 mln. kronų sumai, kai kovo mėnesį Europos teismas nusprendė, kad klientams turėtų būti atlyginta už trikdžius dėl pilotų streiko 2019 metais.
Praėjusiais metais atsisakiusi 5 tūkst. darbo vietų – 40 proc. visos darbo jėgos – SAS trečiadienį pranešė apie papildomą 3 mlrd. Švedijos kronų kredito liniją iš pagrindinių jos akcininkų Danijos ir Švedijos vyriausybių.
Praėjusių metų gegužę bendrovė buvo gavusi šiek tiek didesnį – 3,3 mlrd. Švedijos kronų – kreditą, o rugpjūtį, pradėjus rekapitalizavimo schemą, Kopenhaga ir Stokholmas padidino savo akcijų paketus.