Nuo rugsėjo 18 d. 08.00 val. iki rugsėjo 19 d. 21.00 val. laikinai neveiks asmeninės „Sodros” paskyros gyventojui ir draudėjui.
Dėl to nebus galimybės prisijungti prie asmeninių paskyrų www.sodra.lt/gyventojui ir [www.sodra.lt/draudejui] www.sodra.lt/draudejui, pateikti prašymų, skundų, socialinio draudimo pranešimų, peržiūrėti duomenų ar pasinaudoti kitomis elektroninėmis paslaugomis.
Taip pat laikinai bus nepasiekiamos paslaugos pagal duomenų teikimo sutartis.
Šią vasarą „Sodra“ įgyvendino teritorinių skyrių pertvarką siekdama geriau organizuoti darbą, efektyviau naudoti žmogiškuosius ir materialinius išteklius. Gyventojai pokyčių nepajuto – jie ir toliau aptarnaujami tuose pačiuose klientų aptarnavimo skyriuose, kaip įprastai.
Po reorganizavimo „Sodros“ Alytaus ir Marijampolės teritoriniai skyriai prisijungė prie Kauno teritorinio skyriaus, Šiaulių ir Utenos teritoriniai skyriai įsiliejo į Panevėžio skyrių, o Šilalės ir Mažeikių skyriai priklauso Klaipėdos teritoriniam skyriui.
Planiniai informacinės sistemos naujinimo darbai susiję su šia teritorinių skyrių pertvarka.