Taip pat visą savaitgalį – nuo liepos 13 d. 00.00 val. iki liepos 15 d. 00.00 val. – nebus galimybės prisijungti ir naudotis banko paslaugų internetu sistema „SB linija“. Todėl klientai kviečiami visas reikiamas finansines operacijas atlikti iš anksto.
Tuo metu kai neveiks banko skyriai ir internetinės bankininkystės sistema „SB linija“, Šiaulių banko mokėjimo kortelėmis visose prekybos vietose ir bankomatuose klientai galės sklandžiai naudotis.
„Norėdami sudaryti kuo mažiau nepatogumų savo klientams, IT sistemos tobulinimo darbus vykdome savaitgalį, kai klientai banko paslaugomis naudojasi mažiausiai. Šiame etape funkcinių informacinės sistemos pakeitimų nebus diegiama, tačiau atlikti atnaujinimo darbai leis užtikrinti tolesnį sklandų ir nenutrūkstamą sistemos veikimą, modernizuoti verslo procesus“, – sako Šiaulių banko Informacinių technologijų tarnybos vadovas Jonas Bartkus, pažymėdamas, kad ateityje šie atnaujinimai leis klientams teikti dar daugiau ir dar kokybiškesnes banko paslaugas.
Banko paslaugų teikimas banko skyriuose ir per „SB liniją“ bus atnaujintas pirmadienį, liepos 15 d. Tačiau kitos savaitės pradžioje dėl įvykdytų sudėtingų sistemos technologinių atnaujinimų galimi laikini sutrikimai, banko skyriuose aptarnaujant klientus, taip pat nekorektiškai gali veikti ir kai kurios funkcijos internetiniame banke.
Bankas iš anksto atsiprašo dėl galimų laikinų nepatogumų.