Pačios „Katpėdėlės“ kavinės valdančios įmonės atstovė pripažįsta – radinys sriuboje buvęs bjaurus ir tam negali būti jokių pasiteisinimų.
Vaiva minėtoje Klaipėdos kavinėje tikina lankiusis jau ne pirmą sykį, o tiek klientų aptarnavimas, tiek jauki atmosfera čia jai itin patikę.
„Tačiau manau, kad valgiau ten paskutinį kartą. Atėjau norėdama dienos sriubos ir picos, tačiau man pasakė, kad dienos sriubos nebėra, o picai pritrūko ingredientų, todėl nėra ir jos. Visko juk būna, užsisakiau barščių sriubos ir apkeptų cepelinų. Ilgai laukti nereikėjo, sriubą atnešė greitai, tačiau pradėjus ją valgyti sriuboje radau tarakoną“, – teigė Vaiva.
Sriuboje plaukiojantį kenkėją pamačiusi moteris iš karto neteko apetito.
„Tikrai nesu išranki maistui, tačiau čia jau buvo viršūnė. Suprasčiau, jei sriuboje būtų plaukas ar musė, bet tarakonas?“, – laiške 15min skundėsi moteris, kuri apsilankymą „Katpėdėlės“ restorane atsimins dar ilgai.
Sriuboje plaukiojantį kenkėją pamačiusi moteris iš karto neteko apetito, todėl atsisakė atsiprašinėjančios kavinės administratorės pasiūlytų nemokamo deserto ir kavos.
„Paprašiau sąskaitos už gėrimus, administratorė dar kartą atsiprašė ir pasakė, kad mokėti nereikia. Darbuotojams jokių priekaištų neturiu, tačiau sanitarinės apžiūros šiai kavinei tikrai reikėtų“, – tvirtino moteris.
15min susisiekus su „Katpėdėlės“ restoranus valdančios bendrovės „Amber Food“ grupės rinkodaros vadove Lina Nikonovaite pastaroji dar sykį atsiprašė dėl nemalonaus įvykio.
„Nevyniosime žodžių į vatą – tai bjaurus radinys ir tam negali būti jokių pasiteisinimų – griežtų vidinių priemonių imtasi jau seniai, o dabar kontrolė bus dar labiau sustiprinta, jog situacija nebepasikartotų. Pradėtas detalus vidinis patikrinimas, pagal kurio rezultatus sustiprinsime sanitarijos kontrolę šiame restorane“, – teigė L.Nikonovaitė, pridūrusi, kad visa sriuba su rastu tarakonu buvo utilizuota, kad nepatektų ant kitų klientų stalų.
L.Nikonovaitė pabrėžė, kad „Memelio Katpėdėlė“ kaip tik neseniai buvo sulaukusi Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) specialistų, nustačiusių, jog čia nėra pažeidžiami maisto saugos ir higienos reikalavimai. „Amber Food“ atstovė pridūrė, kad VMVT šią kavinę tikrina reguliariai.