SBA baldų įmonių pardavimai pernai augo 8 proc. iki 389 mln. eurų

Verslininko Arūno Martinkevičiaus valdomo koncerno SBA baldų įmonių pardavimai pernai augo 8 proc. iki 389 mln. eurų (2021 metais – 361 mln. eurų).
SBA baldų gamyba
SBA baldų gamyba / SBA nuotr.
Temos: 1 SBA

Daugiausiai įtakos tam turėjo dėl žaliavų ir energijos kainų didėjusi gaminių savikaina, pranešė SBA.

SBA viceprezidentas Egidijus Valentinavičius sako, kad investicijos į baldų sektorių pernai augo 1,5 karto iki 72 mln. eurų ir buvo didžiausios grupės istorijoje.

„Didžioji jų dalis nukreipta į dvi dabar jau pradėjusias veikti gamyklas – „Inno Line“ ir „Kauno baldus“. Baigę šiuos projektus nesustojame ir esame apsisprendę dėl naujų strateginių projektų, kurių imsimės, kai tik pagerės ekonominė situacija“, – pranešime teigė E.Valentinavičius.

Pasak jo, nors dėl karo užsidarius žaliavų rinkoms buvo operatyviai rasti nauji tiekėjai, tai pabrangino gaminių savikainą, o sumažėjus baldų paklausai traukėsi gamybos apimtys bei pelningumas.

„Klaipėdos baldų“ pardavimai augo 39 proc. iki 119,6 mln. eurų, „Visagino linijos“ – 10,8 proc. iki beveik 92 mln. eurų, „Inno Line“ – 74 proc. iki beveik 122 mln. eurų , „Šilutės baldų“ – 14,7 proc. iki 51,6 mln. eurų. Dėl gaisro mėnesį neveikusių ir į naują gamyklą persikėlusių „Kauno baldų“ pardavimai sumažėjo 14 proc. iki beveik 24 mln. eurų.

Baltarusijoje veikusios pernai pavasarį masinę gamybą sustabdžiusios „Mebelain“ pardavimai mažėjo 2,4 karto iki 19,7 mln. eurų.

„Tikimės, kad pirkėjai prie didesnių pirkinių grįš antroje metų pusėje. Todėl šiuo metu pagrindinis mūsų tikslas – toliau didinti gamybos efektyvumą ir sėkmingai konkuruoti dėl naujų gaminių. Žinoma, tolesni visos pramonės rezultatai priklausys nuo karo Ukrainoje dinamikos, energijos ir žaliavų pokyčių, infliacijos ir palūkanų“, – teigė E.Valentinavičius.

SBA grupė veikia baldų gamybos, tekstilės, nekilnojamojo turto ir investicijų valdymo sektoriuose. Savo produkciją ji eksportuoja į 50 pasaulio šalių. Konsoliduoti grupės pardavimai 2021 metais siekė 404,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis