SBA grupė pernai plėtė pajėgumus, įdarbino daugiau žmonių, tačiau krito pardavimai

SBA grupė pernai investavo į pajėgumų plėtrą ir naujus strateginius projektus Lietuvoje bei išaugino darbuotojų skaičių. Pernai SBA įmonių konsoliduoti pardavimai sudarė 342,5 mln. Eur – 5,3 proc. mažiau nei 2019 metais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
SBA
SBA / SBA nuotr.
Temos: 1 SBA

„Pačiame pandemijos įkarštyje baigėme strateginius gamybos ir logistikos projektus SBA industrinių inovacijų slėnyje. Kūrėme naujas darbo vietas, diegėme inovacijas ir plėtėme esamų įmonių pajėgumus. Kartu stiprinome pozicijas naujose užsienio rinkose, tęsėme pradėtus ir ėmėmės naujų NT projektų. Įdėtos pastangos atveria galimybes šiemet ne tik pasivyti, bet ir pranokti iki pandemijos buvusį pardavimų mastą,“ – teigia SBA Grupės viceprezidentė Jolanta Grašienė.

Pernai nekilnojamojo turto, baldų gamybos ir tekstilės sektoriuose veikianti SBA grupė į naujus projektus Lietuvoje ir jau esamų pajėgumų plėtrą bei technologijas investavo 48,1 mln. (2019 m. – 47,2 mln. Eur). Audituotais duomenimis, SBA Grupės konsoliduotas grynasis pelnas 2020 m. sudarė 11,7 mln. Eur ir buvo 16,3 proc. mažesnis nei užpernai (beveik 14 mln. eurų). Pandeminiais metais grupė Lietuvoje sukūrė 140 naujų darbo vietų, o bendras čia dirbančių žmonių skaičius per metus padidėjo iki 4460.

Pasak J.Grašienės, pandemija visame pasaulyje sutraukė tiekimo grandines, brangsta esminės žaliavos, dėl jūrinių konteinerių stygiaus formuojasi butelio kakleliai, galintys lėtinti jau pagamintų prekių eksportą.

„Šias rizikas identifikavome iš anksto, jas valdome ir nuolat ieškome įvairių alternatyvų. Tačiau kad grįžtume į normalią ekonomikos raidą, visos pastangos ir toliau turi būti nukreiptos kovai su priežastimi – pandemija. Esminė priemonė – visuotinė vakcinacija Lietuvoje ir pasaulyje. Savo ruožtu, ambicijos bei tempo nemažiname ir artimiausius kelerius metus SBA tęs intensyvią strateginę plėtrą“, – sako SBA viceprezidentė.

SBA Grupė šį pavasarį pristatė ilgalaikės plėtros strategiją, pagal kurią numatoma, kad 2021-2023 metais SBA ir jos įmonių investicijos sieks 300 milijonų eurų ir didžioji jų dalis bus atlikta šiemet bei 2022-aisiais. Investicijos augs visose sektoriuose, kuriuose veikia SBA įmonės – baldų, tekstilės, nekilnojamojo turto bei modulinių daugiaaukščių vystyme. Numatoma, kad per trejus metus įmonės sukurs beveik 800 naujų darbo vietų.

SBA baldų gamybos sektoriui priklauso „SBA Home“ valdanti „Klaipėdos baldus“, „Šilutės baldus“, „Germaniką“, „Visagino liniją“ bei „Mebelain“. Taip pat pernai SBA industrinių inovacijų slėnyje pradėjusią veikti visiškai automatizuotą baldų komponentų gamyklą „Laminn“, logistikos centrą „Innovo logistika“. SBA taip pat valdo vieną didžiausių Baltijos regione minkštų baldų gamintoją „Kauno baldai“, kuri šiemet pradėjo stambų pajėgumų plėtros projektą.

NT sektoriuje „SBA Urban“ valdo jos išplėtotą verslo slėnį „Green Hall“ Vilniuje, Kaune įmonė plėtoja naują gyvenamąjį rajoną „Nemunaičiai“ ir valdo BLC verslo centrą. Bendrovė Rygoje taip pat plėtos aukštųjų technologijų miestelį. SBA priklausanti investicijų valdymo bendrovė „Capitalica Asset Management“ Kaune valdo verslo centrą „Kauno Dokas“, Vilniuje – „135“ ir plėtoja modernių biurų kompleksą „Verde“ Rygoje, o per specialiai įsteigtą fondą investuos į žaliosios logistikos projektus.

SBA tekstilės sektorių sudaro „Utenos trikotažas“ kartu su bendrovėmis „Šatrija“ ir „Mrija“. „Utenos trikotažas“ vienintelis pasaulyje atitinka „Greenpeace“ aplinkosaugos standartus.

SBA valdo robotikos ir automatikos sprendimų įmonę „Robotex“. Taip pat „SBA Modular“, kurios taikinyje – modulinių daugiaaukščių tvarių pastatų gamyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis