Sėkmingai konkuruodamas ir užimdamas vis didesnę tarptautinės rinkos dalį, tobulindamas siūlomus produktus ir teikdamas naujas paslaugas koncernas pajamas iš veiklos internete paskutinį praėjusių metų ketvirtį padidino 14 proc. Šiuo metu „Schibsted Media Group“ aktyviai vykdo struktūrines reformas perkeliant savo produktus iš tradicinių spausdintinių formų į internetinę erdvę. „Mūsų tikslas sukurti pasaulinio lygio skaitmeninę žiniasklaidos grupę. Nors mūsų pajamos internete auga, tačiau jos dar pilnai nepadengia pajamų mažėjimo, patiriamų mažinant spausdintinės spaudos verslo apimtis“, – teigė „Schibsted Media Group“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas.
Labiausiai internete koncerno pajamos augo iš sėkmingos tinklalapių finn.no ir leboncoin.fr veiklos. Per keletą pastarųjų metų žiniasklaidos grupė įsitvirtino lyderės pozicijoje Italijoje, Austrijoje ir Malaizijoje. Nepaisant aršios konkurencijos, koncernas investuoja į naujus internetinius projektus tokiose šalyse kaip Brazilija. Taip pat stiprinama veikla tradicinėse rinkose. „Mes stengiamės užimti lyderio poziciją visose šalyse, kuriose veikiame“, – sakė kompanijos vadovas.
Spausdintinės spaudos versle koncernas vykdo sąnaudų mažinimo ir efektyvumo didinimo programą, didesnį dėmesį skirdamas skaitmeninei erdvei. „Reklamos apimčių mažėjimas spausdintinėse žiniasklaidos priemonėse tęsis. Todėl sėkminga veikla internetinėje erdvėje bus esminis veiksnys, lemsiantis kompanijos sėkmę“, – prognozavo R.E.Ryssdalas.
Paskutinį praėjusių metų ketvirtį „Schibsted Media Group“ ikimokestinis pelnas siekė 231 mln. litų.