„Pastebime, kad vis daugiau mūsų klientų savarankiškai naudojasi banko paslaugomis – internetu ir bankomatais – jiems patogiu laiku. Todėl didiname savitarnos zonų, kuriose banko paslaugomis galima patogiai naudotis bet kuriuo paros metu, tinklą“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.
Šiuo metu SEB banko savitarnos zonose atliekama 55 kartus daugiau grynųjų pinigų operacijų negu banko padaliniuose. Palyginti su 2013 metų pirmu ketvirčiu, savitarnos zonose grynųjų pinigų įmokėjimo operacijų padaugėjo penktadaliu.
Pastebime, kad vis daugiau mūsų klientų savarankiškai naudojasi banko paslaugomis – internetu ir bankomatais – jiems patogiu laiku.
Taip pat vis daugiau klientų kasdienes pinigų pervedimo operacijas atlieka naudodamiesi interneto banku – per pirmą šių metų ketvirtį, palyginti su 2013 metų tuo pačiu laikotarpiu, bendras interneto banko operacijų skaičius padidėjo 5,5 procento.
Savitarnos zonose galima į pasirinktą savo sąskaitą SEB banke pervesti grynaisiais pinigais turimas lėšas, pasiimti norimą grynųjų pinigų sumą, pasitikrinti sąskaitos likutį, aktyvinti naują mokėjimo kortelę ar pasikeisti jos PIN kodą.
Tose savitarnos zonose, kur įrengti elektroninės bankininkystės terminalai, klientai gali čia pat pervesti pinigus, sumokėti komunalinius mokesčius.
Kilus klausimų dėl naudojimosi savitarnos paslaugomis, naudojantis savitarnos zonose įrengtais telefonais arba skambinant į SEB banką telefonu 1528 galima konsultuotis su banko specialistais, o konsultacijų skyriaus darbo valandomis – su jo administratoriumi.