Tai daryti direkciją įpareigojo Seimas, ketvirtadienį priėmęs tokią Kelių įstatymo pataisą: už balsavo 121 Seimo narys, o susilaikė vienas.
Ekonomikos komiteto nario Andriaus Kupčinsko teigimu, tokią pataisą paskatino konkretus atvejis – už daug brangiau nei pradinė vertė pastatytas Strošiūnų tunelis magistralėje Vilnius-Kaunas.
„Projekto kaina išaugo nuo 2,5 mln. eurų iki 5,5 mln. eurų ir darbai buvo papildomai perkami. Nebuvo skaidru“, – teigė jis.
Pasak parlamentaro, kaštų naudos analizės viešinimas ir galimybė gyventojams susipažinti su projekto svarba paskatintų direkcijos diskusijas ir bendravimą su visuomene.
Seimas neseniai nustatė, kad statant arba rekonstruojant tiltus, viadukus, tunelius, estakadas ar kitus kelių statinius, daugiau negu 1 mln. eurų vertės darbams bus privalu atlikti kaštų ir naudos analizę.