Už Geležinkelių transporto kodekso pataisas balsavo 69 Seimo nariai, o susilaikė 9.
Jos numato, kad vietoj trijų „Lietuvos geležinkelių“ direkcijų – Keleivių, Krovinių vežimo ir Geležinkelių infrastruktūros – bus steigiamos trys naujos bendrovės, kurių akcijas valdys „Lietuvos geležinkeliai“. Pastarųjų visas akcijas ir toliau valdys valstybė.
Pakeitimais taip pat įteisinta kombinuoto keleivių vežimo vietiniais maršrutais paslauga.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis Seimui aiškino, kad strateginė Lietuvos įmonė išliks valstybės rankose, bet taps skaidresnė, finansiškai stabili ir lengviau valdoma. Ji geriau užtikrins geležinkelio vežėjų teisių ir interesų apsaugą ir, tikėtina, duos didesnę grąžą valstybei.
Nepertvarkant „Lietuvos geležinkelių“, Briuselis prieš valstybę gali pradėti pažeidimo procedūrą.
Naujam „Lietuvos geležinkelių“ veiklos modeliui šių metų gegužę pritarė Vyriausybė. Pertvarkant įmonę, pavyzdžiu pasirinkta Vokietijos geležinkelių reforma.