Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Seime – daugiau saugiklių, kad prekės ženklai neklaidintų

Seimo narys siūlo nustatyti daugiau prekių ir paslaugų ypatybių, kad jos neklaidintų visuomenės. Dabar jų numatytos tik trys.
Saldumynų parduotuvė „Daktaras desertas“
Saldumynų parduotuvė „Daktaras desertas“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Į šį sąrašą siekiama įtraukti ir prekės pobūdį, tapatumą, savybes, gamybos ar ruošimo būdus. Nesant šių apibūdinimų būtų galima prekės ženklo neregistruoti ar registraciją atšaukti.

Tokias Prekių ženklų įstatymo pataisas Seime registravo Sveikatos reikalų komiteto narys Remigijus Žemaitaitis. Jis sako, kad priėmus pataisas bus išvengiama klaidinančių vartotojus prekių ženklų.

„Kad nebūtų tokių problemų kaip „sviestas sviestuotas“, „daktaras desertas“, – BNS sakė R.Žemaitaitis.

Pasak jo, ne Maisto ir veterinarijos tarnyba turi vertinti, ar prekės ženklas klaidina pirkėjus.

„Tegu tuo užsiima gal Konkurencijos tarnyba, atsakinga už reklamos taisyklių laikymąsi. Gal Lietuvių kalbos komisija. Veterinarija būtų atsakinga tik už sudėtį, kokybę, higienos reikalavimus“, – teigė parlamentaras.

Maisto ir veterinarijos tarnyba anksčiau skelbė, kad Kauno įmonė negali naudoti prekės ženklo „sviestas sviestuotas“ ant jos gaminamo riešutų kremo produkto, nes jis yra augalinės kilmės, o matomas žodis „sviestas“ gali klaidinti vartotojus.

Lapkritį kilo ažiotažas dėl saldumynų parduotuvės „Daktaras desertas“ pavadinimo ir logotipo, nes jis esą klaidina žmones.

Dabar prekės ženklas neregistruojamas arba jo registracija pripažįstama negaliojančia, jeigu jis gali suklaidinti visuomenę, pavyzdžiui, dėl prekių ar paslaugų rūšies, kokybės ar geografinės kilmės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos