Seime skubama priimti pataisas, drausiančias skatinti lošti

Seime skinantis kelią siūlymui nuo liepos uždrausti skatinti žmones lošti, tokiam draudimui trečiadienį pritarė Seimo Biudžeto ir finansų komitetas, apsvarstęs Azartinių lošimų įstatymo pataisas.
Kazino ruletė
Kazino ruletė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Komitetas nusprendė projekto nestabdyti, siekiant pakeitimus notifikuoti Europos Komisijoje.

Lošimų priežiūros tarnybos vadovas Virginijus Daukšys sako, kad koronaviruso krizė dar labiau paaištrino situaciją. Pasak jo, ne viena Europos Sąjungos (ES) šalis jau „atsigręžė į skatinimų ribojimus“.

„Jie (skatinimai –BNS) orientuoti į naujus lošėjus, į tuos, kurie turi problemų dėl lošimų, arba kurie laikinai nesinaudoja lošimų organizatorių paslaugomis, kad sugrįžtų“, – teigė V.Daukšys.

Jis pabrėžė, kad tarnyba iš žmonių gauna daug skundų, kad lošimų organizatoriai nevykdo įsipareigojimų ir pažadų, kuriuos dalina kviesdami žmones lošti.

Lietuvos lošimų verslo asociacijos, vienijančios tris Lietuvoje veikiančius užsienio kapitalo lošikus, atstovas Mantas Zakarka anksčiau įspėjo, kad lošimų skatinimų draudimas užkirs kelią naujų rinkos žaidėjų atėjimui.

Komiteto pirmininkas Mykolas Majauskas, be kita ko, paprašė lošimų organizatorių „pataisų neblokuoti“ – neįtikinėti parlamentarų nebalsuoti už pataisas.

Jas teikia 11 įvairioms frakcijoms priklausančių parlamentarų, siūlantys drausti bet kuria forma ir priemonėmis skleisti informaciją ar įtikinėti dalyvauti lošimuose, įskaitant nuotolinius lošimus.

Jeigu Seimas pataisą priims, lošimų organizatoriai negalėtų rengti jokių bandomųjų lošimų, žetonų dalinimo ar kitokių akcijų, siūlyti dovanų arba nuolaidų, inicijuoti kitų skatinamųjų akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis