Pauliaus Palinausko, „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojo komercijai teigimu, investuoti į maisto produktų kategorijos plėtrą internete paskatino pasikeitę vartotojų įpročiai ir išaugęs poreikis elektroniniu būdu įsigyti bei sau priimtiniausiu būdu atsiimti reikalingiausias prekes.
Asortimentą internete sudarys apie 1 tūkst. skirtingų maisto prekių.
„Kartu su gamintojais ir produktų tiekėjais atrinkome bei siūlome populiariausias bakalėjos prekes – aliejų, konservuotus produktus, miltus, kruopas, makaronus, riešutus, prieskonius, įvairius užkandžius ir saldumynus, kavą, arbatą, taip pat gaiviųjų ir nealkoholinių gėrimų bei kitų būtiniausių ilgai negendančių produktų“, – sako P.Palinauskas.
„Kesko Senukai“ įmonių tinklą sudaro 88 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Baltijos šalyse – 69 „Senukų“ parduotuvės Lietuvoje, 8 „K-Rauta“ parduotuvės Estijoje, 11 „K Senukai“ parduotuvių Latvijoje, ir viena didžiausių regione elektroninės prekybos platformų.