Pasak „Senukų“ grupės prezidento Artūro Rakausko, vadovybės atnaujinimas susijęs su nauju etapu tinklo istorijoje.
Šiuo metu kartu su verslo partneriais (Skandinavijos mažmeninės prekybos koncernu „Kesko“) ruošiama tinklo plėtros strategija, kuri bus paskelbta šį rudenį.
N.Pačėsa nepateisino lūkesčių?
„Naują „Senukų“ strategiją formuoja globalūs pokyčiai mažmeninės prekybos modeliuose, besikeičianti konkurencinė situacija Baltijos regione, naujų iššūkių paieška“, – sako A.Rakauskas.
Pasak jo, naujajam bendrovės vadovui A.Šapolai tenka atsakomybė efektyvinti tinklo veiklą ir stiprinti lyderystę Lietuvos rinkoje. Pats A.Rakauskas teigia užsiimsiąs verslo strategine plėtra ne tik mūsų šalyje, bet ir kitose rinkose. Beje, tokius tikslus prieš metus deklaravo ir dabar jau buvęs vadovas N.Pačėsa.
Vadovybės atnaujinimas susijęs su nauju etapu tinklo istorijoje.
Prieš metus pakeitęs ilgametį „Senukų prekybos centro“ generalinį direktorių Saulių Raudį N.Pačėsa tikino ne tik stiprinsiąs bendrovės lyderio pozicijas Lietuvoje, bet ir sieksiąs tarptautinės įmonės plėtros.
„Priėmiau pasiūlymą vadovauti kompanijai dėl dviejų priežasčių – galimybės prisidėti prie ambicingų įmonės tarptautinės plėtros planų ir noro realizuoti ISM Vadybos ir ekonomikos universitete sukauptą verslo stratego patirtį.
„Senukai“ žengia tvirtus žingsnius stiprindami kompanijos komandos vadybines kompetencijas. Man buvo patikėta imtis šio darbo ir vesti kompaniją tarptautinio pripažinimo link. Sieksiu stiprinti įmonės pozicijas Lietuvos ir tarptautinėse rinkose“, – tuomet teigė N.Pačėsa.
Džiaugiuosi turėjęs galimybę dalyvauti reikšmingame „Senukų“ vystymosi etape, – teigė N.Pačėsa.
A.Šapola užaugo su „Senukais“
38 metų A.Šapola pastaruosius trejus metus buvo AB „Audimas“ vykdomasis direktorius, prieš tai 14 metų dirbo „Senukuose“ komercijos, plėtros, pardavimų direktoriumi.
„Naujos pareigos man reiškia ne tik didelį iššūkį. Jaučiuosi užaugęs kartu su „Senukais“, todėl labai rimtai vertinu man tenkančią atsakomybę stiprinti prekybos tinklo lyderystę“, – sako A.Šapola.
N.Pačėsa pasiruošęs dalintis žiniomis
N.Pačėsa „Senukų“ tinklą valdančios bendrovės generalinio direktoriaus pareigas ėjo nuo praėjusių metų gegužės, prieš tai 13 metų dirbo ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, iš jų šešerius jam vadovavo.
„Džiaugiuosi turėjęs galimybę dalyvauti reikšmingame „Senukų“ vystymosi etape“, – sako N.Pačėsa.
Jis teigia esąs pasiruošęs ir toliau dalintis savo žiniomis su naujuoju bendrovės vadovu.
UAB „Senukų prekybos centras“ Lietuvoje valdo 83 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves, elektroninę parduotuvę www.e-senukai.lt. „Senukų“ apyvarta Lietuvoje pernai pasiekė 312,6 mln. eurų (be PVM) – 19,1 proc. daugiau nei 2013 metais (262,4 mln. eurų).
Baltarusijoje „Senukai“ valdo didžiausią statybos, ūkio ir buities reikmenų prekybos tinklą „OMA“, kurį šiuo metu sudaro 11 parduotuvių. Per ketverius veiklos metus „Senukų“ investicijos į tinklo kūrimą ir plėtrą viršijo 50 mln. JAV dolerių, apyvarta 2014 metais siekė 170 mln. JAV dolerių.