05 06

Mažos kainos – tik masalas? Pasakė, koks gali būti tikrasis el. parduotuvės „Temu“ tikslas

Pastaraisiais mėnesiais naujoji apsipirkinėjimo platforma „Temu“ sulaukia dėmesio – vieni įspėja dėl galimų duomenų saugumo rizikų, kiti giriasi pigiai įsigytais pirkiniais. Latvių portalas TVNET aiškinosi, kas tai per platforma ir kokių kabliukų ji turi.
„Temu“ el. parduotuvė
„Temu“ el. parduotuvė / Ekrano nuotr.

Kaip 15min skelbė anksčiau, „Temu“ yra itin žemų kainų internetinės prekybos platforma iš Kinijos. Tai – vienos didžiausių Kinijos e. prekybos platformų „Pinduoduo“ vakarietiška atšaka, prekiaujanti labai pigiais produktais, pavyzdžiui, sportbačiais, vaikų žaislais ir stebėjimo kameromis, dažniausiai siunčiamais iš Kinijos į Vakarų rinkas.

Pasak TVNET, žiniasklaida tikruoju šios platformos naudos gavėju vadina milijardierių Coliną Huangą. Nors C.Huangas nėra gerai žinomas už Kinijos ribų, žurnalas „Forbes“ jį vadina trečiuoju turtingiausiu žmogumi Kinijoje, kurio turtas siekia 45,6 mlrd. dolerių.

Užpernai ši platforma išplėtė savo veiklą į Vakarų šalis, 2022 m. rudenį pradėdama veiklą Jungtinėse Valstijose, o 2023 m. balandį – keliolikoje Europos Sąjungos šalių, įskaitant Lenkiją, Belgiją, Prancūziją ir Vokietiją. Šiuo metu ji lietuvių kalba prieinama ir Lietuvos pirkėjams.

„Temu“ priklauso tarptautinei prekybos grupei „PDD Holdings“. Bendrovė perkėlė savo tarptautinės veiklos biurą iš Šanchajaus į Dubliną, o „Temu“ save populiarina keliais būdais – pasitelkusi agresyvią reklamą socialinėje erdvėje, taip pat bendradarbiaudama su nuomonės formuotojais.

Šios platformos šūkis – „Apsipirkinėk kaip milijardierius“ suponuoja, kad vartotojas galės nesukti galvos dėl prekių kainų.

Leidinys „Forbes“ yra skelbęs straipsnį, kuriame nagrinėjo, kodėl pati platforma „Temu“ išleidžia reklamai lyg būtų milijardierius.

Straipsnyje pažymėta, kad platforma „MediaRadar“, stebinti reklamos kampanijas ir išlaidas, nustatė, kad „Temu“ pernai reklamai išleido 505 mln. dolerių.

TAIP PAT SKAITYKITE: Itin pigias prekes siūlanti platforma „Temu“ į vartotojų širdis eina agresyviu keliu: ko tokiu būdu siekiama?

123RF.com nuotr./Doleriai
123RF.com nuotr./Doleriai

TVNET plačiau apžvelgė šios platformos atėjimą ir įsitvirtinimą skirtingose rinkose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis