Šiauliečiai sukūrė programėlę, padedančią rasti tinkamą namų meistrą

Kauno mokslo ir technologijų parko verslo pre-akceleravimo programoje „EVOLUT 4.0“ dalyvaujantys šiauliečiai sugalvojo sprendimą, kaip nuotoliniu būdu patogiai rasti tinkamą meistrą – sukūrė daugiau nei tris šimtus meistrų vienijančią platformą „Getfix“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vyras skaito gautą žinutę
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Verslo idėją padiktavo asmeninė patirtis

Meistrų platformos bendraįkūrėjas atskleidžia, kad tokios krypties verslas atsirado iš asmeninės patirties. Kaskart norint užsisakyti meistro į namus paslaugas, tai tapdavo išties milžinišku iššūkiu.

„Tekdavo atlikti ne vieną skambutį, kol atsirasdavo meistras, galintis atlikti užduotį reikiamu metu už priimtiną kainą. Mes savo klientams suteikiame aiškią kainodarą ir meistrų vertinimus. O šiuo metu veikla vystoma Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, sistemoje registruota daugiau nei 340 meistrų“, – pasakoja platformos vystytojas Emilis Markulis.

Emilis Markulis ir Benas Dobrikas, „Getfix“ kūrėjai
Emilis Markulis ir Benas Dobrikas, „Getfix“ kūrėjai

Anot jo, patys meistrai savarankiškai administruoja užklausas ir į jas atsako. O užsakymus galima pateikti ne tik kompiuteriu, bet ir naudojant mobiliąją aplikaciją.

Anot pranešimo, klientai gali matyti visą reikalingą informaciją apie užsakymą priėmusį meistrą: jo patirties aprašymą, įvertinimą, valandinį įkainį ir taip pasirinkti tinkamiausią žmogų reikalingam darbui atlikti.

„Taip pat siūlome prekybos tinklams tokią paslaugą, kad pirkdamas prekes klientas iškart galėtų užsakyti ir jų surinkimo/ sumontavimo paslaugą. Panaudojant QR kodus fizinėse parduotuvėse ir užsakymo formas el. parduotuvėse, būtų suteikiama papildoma vertė klientams“, – įsitikinęs E.Markulis.

„Getfix“ bendradarbiauja su „Jysk“, „Rentway“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis