Šiauliečių liejiniai, nugalėję kinų produkcijos konkurenciją

Veiklos dvidešimtmetį švenčianti UAB „Milvaras“ veiklą pradėjo nuo elektros perdavimo tinklams reikalingų produktų gamybos, o šiandien užsiima aliuminio ir cinko lydinių liejimu ir apdirbimu. Šiauliuose veikianti įmonė, sukaupusi solidų patirties bagažą, aptarnauja tiek Lietuvos, tiek užsienio šalių užsakovus. Bendrovės vadovas kalba apie gamybos ypatumus, leidžiančius jiems pranokti didžiausius konkurentus – Kinijos įmones.
UAB „Milvaras“ Aliuminio liejimas
UAB „Milvaras“ Aliuminio liejimas / Projekto partnerio nuotr.

Preciziškas darbas

Anot įmonės vadovo Ričardo Paulausko, liejimo formos gamyba yra ilgas, sudėtingas ir itin preciziškas gamybos procesas. Paruošti produktą trunka nuo 8 iki 12 ar daugiau savaičių. Gamyboje panaudojama daug įvairių apdirbimo procesų. „Kai prasideda liejimo procesas detalių gamyba vyksta pakankamai sparčiai ir, svarbiausia – ekonomiškai“.

Tiesa, gamybos pasaulyje paplitęs mitas, jog investicijos į liejimo formas gali atsipirkti tik tuomet, kai yra gaminama nuo kelių ar net keliolikos tūkstančių detalių per metus, tačiau R. Paulauskas su tuo nesutinka ir sako, jog šiandien gamybiniai procesai yra pasikeitę, tad įmonės gali priimti ir nedidelius užsakymus: „Milvaras“ specializuojasi mažų ir labai mažų liejimo partijų dydžių tiekime. Tokiu būdu sukuriame veiklos nišą, mat klientams nereikia užsisakinėti didelių partijų, kas dažniausiai būna privaloma užsisakinėjant produkciją iš Kinijos įmonių. Be to, užsakymas pristatomas per 2-3 savaites, o ne per 6-8, kaip iš Tolimųjų Rytų“.

Projekto partnerio nuotr./UAB „Milvaras“ pagamintos detalės vaizdas
Projekto partnerio nuotr./UAB „Milvaras“ pagamintos detalės vaizdas

Aptarnaujamų sektorių įvairovė

Šiauliečių įmonė aptarnauja įvairius pramonės sektorius: produkcija tiekiama šviestuvų ir apšvietimo sprendimų sektoriui, mat kokybiška LED technologija reikalauja intensyvaus diodų aušinimo, o tam yra naudojami aliuminio liejiniai. Įmonės liejinius taip pat naudoja ir baldų, medicinos pramonė, maisto gamybos įstaigos. R. Paulauskas įsitikinęs, jog klientų veiklos sričių įvairovė leidžia įmonei dirbti stabiliai, net ir tuo metu, kai tam tikri pramonės sektoriai patiria nuosmukį.

Visgi, didelė paklausa lemia ir didelę konkurenciją – analogiškus dirbinius rinkai tiekia įmonės iš tokių gamybinių industrijų centrų kaip Vokietija, Lenkija, Kinija. Įmonei konkurencingoje rinkoje išsiskirti padeda universalumas, mat „Milvaras“ ne tik pagamina detales, tačiau ir rūpinasi tolimesniu jų aptarnavimu. „Detalių liejimas, formų gamyba ir remontas vienoje vietoje suteikia mums pranašumą ir lankstumą. Greitai reaguojame į besikeičiančius kliento poreikius, galime koreguoti būsimų detalių konstrukcinius sprendimus, net ir įpusėjus liejimo formų gamybos procesui“, – sako R. Paulauskas.

Šiuo metu įmonės produkcija tiekiama į Europos Sąjungos šalis, iš kurių pagrindinės – Vokietija, Švedija ir Šveicarija. Tiesa, įmonės dirbiniai per kitus Lietuvos gamintojus ir partnerius pasiekia ir tolimesnius žemynus. Ateityje p. Paulauskas tikisi išplėsti eksporto mąstą ir dar geriau įsitvirtinti Lietuvos rinkoje.

Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis.

Siūlykite savo produktus / paslaugas užsienio rinkoms!

Nežinote nuo ko pradėti? Pasikonsultuokite! Aukštos kokybės konsultacijoms eksporto ir įmonių tarptautinio bendradarbiavimo klausimais – priemonė EXPO KONSULTANTAS LT. Įmonės jau gali teikti paraiškas dėl kompensacijų už konsultacijas išmokėjimo (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir INVEGA svetainėse).

Finansavimas planuojamų eksportuoti produktų sertifikavimui, įskaitant reikalingus bandymus ir tyrimus – priemonė EXPO SERTIFIKATAS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Finansavimas produkcijos pristatymui užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose – priemonė NAUJOS GALIMYBĖS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Finansavimas įmonių grupių (klasterių) veikloms, nukreiptoms į naujų eksporto rinkų paiešką (konsultacinėms, įskaitant ekspertines, paslaugoms, narystei tarptautiniuose tinkluose, rinkodaros priemonių, skirtų įsiliejimui į tarptautinius tinklus rengimui ir kitoms išlaidoms) – priemonė VERSLO KLASTERIS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis