Šiaulių areną penkerius metus valdys „Sarlita“

Šiaulių areną penkerius metus valdys bendrovė „Sarlita“, ji su Šiaulių miesto savivaldybe pasirašė naują koncesijos sutartį.
Šiaulių arena / Algimanto Jokubausko nuotr.
Šiaulių arena / Algimanto Jokubausko nuotr.

Artimiausiu metu dabartinė koncesininkė „Pramogų sala“ perleis areną konkursą laimėjusiai įmonei, trečiadienį pranešė savivaldybė.

Koncesijos sutartis galios penkerius metus, per tą laiką bus rengiamasi naujam, ilgesniam koncesijos laikotarpiui.

„Palyginus su ankstesniąja sutartimi, ši yra visiškai kito teisinio lygio. (...) Turėsime tik neilgą atokvėpį ir imsime ruoštis naujam ciklui, kitai ilgesnei – 15 metų trukmės koncesijos sutarčiai. Joje jau bus numatytos ne tik arenos įveiklinimo paslaugos, bet ir investicijos“, – pranešime teigė savivaldybės administracijos vadovas Antanas Bartulis.

Naujieji koncesijos partneriai savo pasiūlyme pateikė planą Šiaulių arenoje surengti daugiau sporto ir pramoginių renginių, nei jų būdavo organizuojama iki šiol.

Pasak A.Bartulio, iki šiol arenos valdytojams savivaldybė primokėdavo po 200 tūkst. eurų veiklai, dabar tų išlaidų nebereikės skirti, o naujieji koncesininkai jau miestui kasmet mokės po 50 tūkst. eurų (be PVM).

Bendrovei „Sarlita“ vadovauja verslininkas Renatas Načajus. Ši bendrovė registruota Vilniuje, turi vieną darbuotoją. 2021 m. jos pardavimų pajamos siekė 150 eurų.

Praėjusių metų rudenį „Sarlita“ skundėsi, kad Šiaulių miesto savivaldybės paskelbtame Šiaulių arenos koncesininko konkurse galimai proteguojamas vienas iš dalyvių. Bendrovė tikino, kad konkurso komisija, vadovaujama Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Antano Bartulio, ją neteisėtai pašalino iš konkurso. Tokį sprendimą priėmė ir teismas, nurodęs vertinti „Sarlitos“ pasiūlymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis