„Lidl“ Lietuvos maisto produktų rinkoje pasirodė 2016 m. birželį. 2017 m. pabaigoje, po 1,5 metų veiklos, „Lidl“ šalyje turėjo 35 parduotuves ir vieną sandėlį, o Lietuvos mažmeninės maisto produktų prekybos rinkos dalis siekė 6,5 %. Ateinančiais metais „Lidl“ planuoja tęsti sparčią plėtrą Lietuvoje.
„Ši plėtra atitinka „Lidl“ augimo strategiją Baltijos šalyse. Maisto produktai sudaro reikšmingą Lietuvos namų ūkių išlaidų dalį, todėl rinkos įvairovės didinimas turės poveikį disponuojamoms pajamoms“, – teigia NIB prezidentas ir generalinis direktorius Henrikas Normanas.
„Lidl“ tinklas priklauso Vokietijoje įsikūrusiai įmonių grupei „Schwarz Group“. Ši grupė, valdanti „Lidl“ ir „Kaufland“ mažmeninės maisto produktų prekybos tinklus, yra didžiausia Europos mažmenininkė pagal pardavimo apimtį. „Lidl“ turi apie 10 000 parduotuvių 29 Europos šalyse ir JAV.