„Dažnai girdime, jog verslas ir mokslas eina skirtingomis kryptimis. Studijas baigę absolventai skundžiasi negalintys įsidarbinti, nes darbdaviai reikalauja praktikos, o pastarieji atsako, jog tik ką aukštosios mokyklos duris užvėrę studentai turi žinių, bet neturi įgūdžių. Nusprendėme savo pavyzdžiu prisidėti prie šios problemos sprendimo ir taip paskatinti kitus verslo subjektus būti aktyvesniais ir palankiau žiūrėti į dar besimokančius ar studijas tik ką baigusius studentus. Norime jiems suteikti šansą įrodyti, ką jie sugeba“, – sako Vilniaus „Siemens“ arenos generalinis direktorius Dainius Visackas.
Arenos generaliniam direktoriui pritaria bei atsiradusia galimybe džiaugiasi Vilniaus dizaino kolegijos Interjero dizaino katedros vedėjas ir dėstytojas Henrikas Semenovičius: „Tai yra labai sveikintina iniciatyva ir labai gera galimybė mūsų studentams pasitikrinti savo žinias praktikoje, pabandant jas pritaikyti realiame objekte. Studijų metu mes visada stengiamės studentams duoti kurti realius objektus (namus, interjerus), bet dažniausiai tokie projektai neturi galimybės būti įgyvendinti. Šiuo aspektu „Siemens“ arenos pasiūlymas yra išskirtinis – yra paremtas galimybe jį įgyvendinti. Tai, be abejo, studentus labiau įpareigoja, tačiau kartu ir labiau motyvuoja“.
„Specialiame projekte-konkurse dalyvauti buvo kviečiami visi Vilniaus dizaino kolegijos Interjero dizaino katedros studentai. Į grupes suskirstyti konkurse dalyvaujantys studentai išsitraukė žinomo ir populiaraus prekės ženklo pavadinimą, kuriam kuria interjero dizaino projektą, skirtą didžiausios sostinės arenos 4-ojo aukšto koridoriaus erdvei.
Šiuo metu prie projekto dirba 8 studentų grupės, iš viso 30 studentų.
„Erdvė pakankamai didelė – daugiau nei 1,5 tūkst. kvadratinių metrų, tad studentai tikrai turi pakankamai vietos pasireikšti ir atskleisti pačias netikėčiausi savo idėjas ir sprendimus. Be to, šios erdvės auditorija taip pat artima studentams – 18-35 metų amžiaus jaunimas“, – detalizuoja D.Visackas.
Į aukščiausio lygio renginius (krepšinio varžybas, koncertus ir kt.), „Siemens“ arenoje susirenka iki 12 tūkst. žiūrovų, iš jų 4-ajame aukšte pramogauja iki 6 tūkst. žmonių. Per metus šioje erdvėje apsilanko apie 100 tūkst. žiūrovų, todėl konkurse dalyvaujantys studentai į jį žvelgia kaip į galimybę būti pastebėtiems ir įvertintiems.
Laimėjęs projektas bus įgyvendintas Vilniaus „Siemens“ arenoje kartu su įmone, atstovaujančia laimėjusiame projekte naudojamą prekės ženklą. Konkursas baigsis rugsėjo 1 d.
Vilniaus „Siemens“ arena yra didžiausia sporto ir pramogų arena Lietuvos sostinėje ir priklauso įmonių grupei „SEVEN Entertainment. 2012 metais arenoje įvyko rekordinis kiekis renginių – 129. Juose apsilankė 341 tūkst. žiūrovų.