Šiais metais lietuviai jau įsigijo bilietų į daugiau nei 4,5 tūkst. renginių, o bendra parduotų bilietų suma jau viršijo 9 mln. eurų. Daugiau nei pusė perkančiųjų bilietus renkasi teatrą, trečdalis eina į koncertus. Pastarųjų pasiūla šiemet augo 20 proc. Visgi labiausiai šiais metais didėjo parodų ir seminarų pasiūla bei susidomėjimas šio pobūdžio renginiais – jų skaičius siekė 300.
Augantis bilietų įsigijimas internetu rodo ir didėjantį pasitikėjimą internetine prekyba.
„Augantis bilietų įsigijimas internetu rodo ir didėjantį pasitikėjimą internetine prekyba, ir įsitvirtinančius žmonių įpročius – taupant laiką apsiperkama neišeinant iš namų ar biuro. Didelė kokybiškų renginių pasiūla ir nuolat augantis vartojimas lėmė žmonių norą laisvalaikį leisti ne namuose. Pastebime, kad mokamuose renginiuose lietuviai apsilanko vidutiniškai 2-3 kartus per metus, tačiau siekiame šį skaičių padidinti iki karto per mėnesį. Todėl kasmet į sprendimus, kurie palengvintų bilietų įsigijimą internetu ir jų prieinamumą, investuojame per 100 tūkst. eurų. Pavyzdžiui, mūsų sukurti „Bilietadienis“ ir „Draugadienis“, leidžiantys sutaupyti pramogoms skirtas lėšas, padidina dienos bilietų įsigijimą iki 30 proc.“, – sako Aušra Mockaitė, „Bilietai LT“ vadovė.
Pasak A. Mockaitės, labiausiai bilietų pirkimas internetu išauga vasaros metu – internetinių pardavimų dalis vasaros mėnesiais šokteli gerokai virš 70 proc. Šių metų internetinių pardavimų hitais galima laikyti Lietuvos atlikėjų, tokių kaip A. Mamontovas, Jazzu, M. Mikutavičius, L. Adomaitis, G. Paškevičius, V. Baumila ir kt. pasirodymus, į kuriuos bilietų internetu buvo parduota per 80 proc. Visgi neretai į didžiuosius laukiamiausius metų renginius žmonės bilietus perka iš anksto. Įsigyjančių bilietus iki renginio likus mėnesiui ir daugiau gretos per paskutinius metus išaugo iki 40 proc.
Pastaruosius skaičius patvirtina ir prieššventinė prekyba į Kalėdinio periodo renginius bei augantis dovanų pasirinkimas. Vien tik per pastarąjį mėnesį buvo parduota daugiau nei 55 tūkst. bilietų į teatrą, 52 tūkst. – į koncertus, iš kurių trečdalis į užsienio atlikėjų pasirodymus, o dovanų čekių įsigyta dvigubai daugiau. Prognozuojama, kad artimiausią mėnesį bilietų pardavimai augs dar 30-40 proc. Iš viso šventiniu laikotarpiu įsigyjamų bilietų kiekis sudaro pusę visų per metus parduodamų bilietų.